למרות מעצרו: רשת לא תקדים את שידור הסרט על דודו טופז

בחודשיים האחרונים צילם הבמאי אילן שושן סרט על טופז, אך ברשת החליטו שלא לזרז את הקרנתו

רשת לא מנצלת את המומנטום: זכיינית ערוץ 2 רשת הודיעה היום כי לא תקדים את שידורו של הסרט הדוקומנטרי של הבמאי אילן שושן על דודו טופז. החלטה זו התקבלה במהלך סוף השבוע על-ידי מנכ"ל רשת, אבי צבי.

כפי שפורסם לפני כ-10 ימים ב"גלובס", הבמאי אילן שושן מצלם מזה כחודשיים סרט על דודו טופז עבור רשת. במסגרת ההכנות לסרט ליווה שושן את טופז באופן צמוד גם באירועי הימים האחרונים (עצירתו והבאתו למעצר באבו כביר) במטרה להכין סרט דוקומנטרי על הבדרן שישודר בשני חלקים בתקופת החגים.

מרשת נמסר כי בימים האחרונים נשאלו שאלות מצד גורמים רבים, על כוונותיה של רשת להקדים את מועד שידור הסרט כבר לימים הקרובים, אולם לאחר התייעצויות עם בכירי החברה ובמאי הסרט החליטה רשת לא להקדים את מועד השידור.

מרשת נמסר בתגובה: "אפשרויות הפעולה בעניין שידור הסרט נשקלו בכובד ראש. הקדמת השידור נראית בעינינו החלטה פופוליסטית שלא לוקחת בחשבון את המרחק המקצועי הראוי מהאירועים. האירוע החמור והמסוכן של הימים האחרונים שפגע בנו באופן אישי רק מדגיש את הצורך לנהוג במשנה אחריות. לגבי מועד השידור המדויק של הסרט, העניין יקבע לאחר השלמתו".

יש לציין כי הסרט טרם הושלם. על-פי הערכות, אם היה מוקרן בימים אלה היה ככל הנראה זוכה לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד לאור העניין התקשורתי שעורר מעצרו של טופז אשר הודה בארגון תקיפתם של אנשי התקשורת אבי ניר, שירה מרגלית וסוכן השחקנים בועז בן-ציון.

בימים אלה פורסמו חשדות נוספים בדבר כוונתו של טופז לתקוף אנשי תקשורת נוספים ובהם צביקה הדר, ארז טל ואברי גלעד. כזכור, לפני כעשרה ימים התראיין טופז, מיוזמתו, במהדורת החדשות של ערוץ 2 אז הכחיש את כל הידיעות שפורסמו באותם ימים בדבר חשדות כנגדו בגין ביצוע העבירות הללו. אולם, לפני כשבוע הודה טופז כי הוא אחראי לתקיפות.