אחרי שעזבה את סיסקו על רקע אישי: בינה רזינובסקי תנהל את חברת כוח-האדם והסיעוד אתגר

מצטרפת אל יובל רכלבסקי, הממונה לשעבר על השכר באוצר, שמשמש בשנה האחרונה כיו"ר החברה ■ ל"גלובס" נודע כי בחברה שוקלים להתמודד במכרז להרחבת תוכנית ויסקונסין, שתצא לאחר אישור תקציב המדינה

בינה רזינובסקי, עד לא מזמן מנכ"לית סיסקו ישראל, מונתה למנכ"לית חברת כוח האדם והסיעוד "אתגר". במרץ האחרון עזבה רזינובסקי בפתאומיות את ניהול סיסקו ישראל. העזיבה, כך לפחות על פי ההגדרה הרשמית, התבצעה על רקע אישי. אולם, התזמון והאופן שבו התבצעה, השאירה לא מעט גורמים בשוק התקשורת עם הרגשה שמאחורי הקלעים הדברים היו מורכבים מעט יותר.

רזינובסקי מצטרפת אל יובל רכלבסקי, הממונה לשעבר על השכר במשרד האוצר, שמשמש בשנה האחרונה כיו"ר החברה. באתגר מספרים היום כי החברה נמצאת בשיאה של מהלך התרחבות בארץ ובחו"ל. ל"גלובס" נודע כי בחברה שוקלים גם להתמודד במכרז להרחבת תוכנית ויסקונסין, שצפוי לצאת לאחר אישור תקציב המדינה.

"אני שמחה להצטרף לחברת אתגר ולהוביל את תהליך הפיכתה לחברת אחזקות בעלת פעילות בינלאומית", אמרה היום רזינובסקי. "אלו זמנים לא פשוטים למערכת התעסוקתית המקומית והעולמית ולקבוצת אתגר תפקיד חשוב ביותר בייצובה. אני רואה בתפקידי החדש שליחות שמטרתה להוביל לשינוי חברתי ומדיני ולסייע לאוכלוסיה רחבה במדינת ישראל. אני בטוחה בחוסנה ויכולתה של הקבוצה לצמוח ובכוונתי להשתמש בניסיוני במהלך השנים על מנת לעזור ולהפוך את קבוצת אתגר לאחת החברות המובילות בתחום התעסוקה, משאבי אנוש, הבריאות והסיעוד", היא הוסיפה.