יו"ר ומנכ"ל קבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס, מוריס לוי, מעריך כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של הקבוצה השנה. עוד צופה לוי, כי שוק הפרסום העולמי יגיע לקרקעית בחודש יולי. לדבריו, ההתאוששות תתחיל במחצית השנייה של השנה, וכבר ישנם סימנים חיוביים המעידים כי ככל הנראה הרע ביותר כבר נמצא מאחורינו.
לוי אמר את הדברים באסיפת בעלי המניות של החברה שנערכה בפאריס. מדובר בהערכות אופטימיות למדי של לוי, שטען בדצמבר שעבר כי ההתאוששות בשוק הפרסום תתחיל רק בשנת 2010.
הכנסות קבוצת הפרסום פובליסיס ירדו ברבעון הראשון של השנה ב-4.4% והגיעו לרמה של 1.07 מיליארד אירו. אבל למרות זאת, לוי אמר כי הוא מקווה כי יצליח להכות את התחזיות בענף, שמדברות כרגע על ירידה כוללת של 7%-8% בהיקף הפרסום, לאורך שנת 2009 כולה.
מוריס לוי הוסיף וציין בנוסף שני מנועי צמיחה שלדעתו עשויים לעזור לשפר את המספרים: הגידול בפרסום בשווקים המתעוררים והעלייה בפרסום המקוון. עוד הוסיף מנכ"ל פובליסיס כי הקבוצה תמשיך בבקרה הקפדנית לגבי ההוצאות שלה, במטרה לרשום הוצאות תפעול נמוכות ככל האפשר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.