בהכרזה המפתיעה הזו יצא אמש היו"ר החדש של הקבוצה, ארתור סאדון ■ האיסור על השתתפות בתחרויות עלול לפגוע קשות בקקטוס הזהב ובאפ"י
עדי כהן, שכיהן בשנתיים האחרונות כיו"ר חברת המדיה זניט, התפטר מתפקידו ■ במקביל מתחזקות ההערכות של גורמים מתחום המדיה כי קשת וזניט קרובות לחתימת הסכם
מוריס לוי ממשיך לחפש את הסארט-אפ הבא, הפעם במסגרת חגיגות ה-90 לפובליסיס ■ כמי שרכש 4 משרדי פרסום בארץ ו-25% ממטומי, הוא מסביר מה מלהיב אותו בישראל ומבקש: "אל תאבדו את המיצוב של אומת הסטארט-אפ"
זאת לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה ■ המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה
תשלם על חברת הפרסום האמריקאית 3.7 מיליארד דולר
סורל, מנכ"ל WPP: "רכישת Sapient ע"י פובליסיס נראית כמו התנהגות של אהוב שנזרק" ■ לוי, מנכ"ל פובליסיס: "לא ידעתי שסורל מבין באהבה"
רוכשת את חברת הייעוץ Sapient כדי להתחזק בתחום הפרסום בדיגיטל
אילן שילוח, מייסד ויו"ר מטומי, ימכור מניות תמורת 29.3 מיליון דולר ■ העסקה, שבה לא נכנס כסף חדש לתוך החברה, מהווה תחליף להצעת המכר שלא נכללה לבסוף בהנפקה שביצעה החברה בלונדון ביולי האחרון
מוריס לוי עומד בראש קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס מאז שנת 1987
הקבוצה קרובה לחתימה על הסכם לרכישת חברת הפרסום הצרפתית Criteo
לפי הערכות, קבוצת הפרסום התחייבה לפרסם ברשת החברתית במשך מספר שנים בהיקף של 500 מיליון דולר
החברות לא הצליחו להתגבר על קשיים רגולטוריים ועל מחלוקות בנושא תשלומי מסים, ובעיקר לא הסכימו על המבנה הארגוני המשותף ■ המרוויחה הגדולה היא קבוצת הפרסום WPP, שתמשיך להיות חברת הפרסום הגדולה בעולם
החברות ממתינות לאישור מרשויות המס לגבי פטור מתשלום סביב העסקה
ינון לנדנברג ודורון טל תובעים גם את יו"ר פובליסיס ישראל יורם באומן, וזאת בשל חילוקי דעות לגבי ערך מניותיהם בקבוצה בעת פרישתם ממנה
לוי, נשיא ומנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, צפוי להשתלב בפעילות המרכז ולסייע בגיוס כספים וכן לספק ייעוץ אסטרטגי נקודתי
קבוצות הפרסום מחכות כעת להחלטת הרגולטורים בסין ובמדינות נוספות
פובליסיס גרופ