מנכ"ל אסתי לאודר ישראל: "לא שינינו את משרד יחסי הציבור שלנו"

בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו

תקציב יחסי הציבור והפרסום של ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר, עומד במוקד התקשורתי בימים האחרונים. גורמים בענף יחסי הציבור טענו באחרונה כי החברה שוקלת להעביר את תקציב יחסי הציבור לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי, וכן את תקציב רכש המדיה. עם זאת, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח, מכחיש היום (א') את הפרסומים.

ל"גלובס" נודע כי רווח, נפגש באחרונה עם סמנכ"ל השיווק של עיתון "ידיעות אחרונות", ציון פרץ, על מנת לבחון איתו אפשרות של קניית מדיה ישירה - ולא באמצעות חברת מדיה. עם זאת, מקורות בענף הפרסום טוענים כי מסתמן שבשלב זה לפחות, לא יחול שינוי במערך הפרסום של החברה והיא תמשיך לרכוש את המדיה שלה באמצעות חברת המדיה זניט מדיה, מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. כידוע, משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי הוא משרד הפרסום של "ידיעות אחרונות", ונחשב למשרד בעל הפעילות משמעותית בתחום העיתונות. לכן, יש להניח כי יקשה על כל מפרסם שהוא לקבל מחירים תחרותיים מולו - לפחות בעיתון "ידיעות אחרונות".

בשלב זה לא ברור לגמרי מה יעלה בגורל תקציב יחסי הציבור של החברה, המטופל מזה כ-18 שנה במשרדו של רני רהב.

שלא לייחוס, מספרים גורמים בענף יחסי הציבור כי בחברה הבינלאומית הוחלט על העברת התקציב למיכל גרייביסקי, אשת יחסי ציבור חדשה יחסית, שעבדה קודם לכן כתחקירנית ב"ידיעות אחרונות" במשך 15 שנה.

לטענת הגורמים, גרייבסקי אמורה היתה לקבל את התקציב במסגרת משרד חדש לייעוץ תקשורתי שפתחה, ותנהל אותו בשיתוף אשת יחסי הציבור יפה אפרתי.

לפי פרסום הבוקר ב"ידיעות אחרונות", גורמים באסתי לאודר גם הודיעו לרהב על הכוונה. עם זאת, גם רווח וגם רהב מכחישים את הפרסומים הבוקר.

אורן רווח, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, מסר ל"גלובס": "אנחנו לא שינינו את משרד יחסי הציבור שלנו, ואין לנו תגובה על הפרסומים בעניין"

בעניין הפגישה עם ציון פרץ מ"ידיעות אחרונות" אומר רווח: "נפגשתי עם פרץ פעמים רבות".

רהב עצמו מסר היום בתגובה: "אנו ממשיכים לטפל בקבוצת אסתי לאודר בישראל, לא ידוע לי על שום שינוי בניהול התקציב, ונכון לרגע זה לא קיבלתי על כך שום הודעה".

"מעבר לכך, מעולם לא התייחסנו ליחסינו עם לקוחותינו".