רשת קופי בין נכנסת לראשונה למגזר הערבי

בשבועיים הקרובים תפתח הרשת סניף ראשון בתמרה ■ עד סוף השנה צפויים להיפתח 3 סניפים נוספים בנצרת, באום אל-פאחם ובסכנין, בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל

רשת קופי בין העולמית נכנסת לראשונה למגזר הערבי בישראל. הרשת האמריקנית פותחת בשבועיים הקרובים סניף ראשון במגזר הערבי בעיר תמרה, ועתידה להשיק 8 סניפים נוספים במגזר בשנתיים הקרובות.

4 הסניפים הראשונים של הרשת במגזר הערבי בארץ צפויים להיפתח תוך מספר חודשים בתמרה, בנצרת, באום אל-פאחם ובסכנין, בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.

הסניפים החדשים במגזר הערבי ייפתחו על-פי המודל של זכיינות מקומית, בדומה לשאר סניפי קופי בין בארץ.

יצויין כי רשת קופי בין בישראל, בבעלות אנשי העסקים דני ורנר ודני הרשקוביץ, הועברה לאחרונה לניהולה של קבוצת "מותגי זהב" שבבעלות ורנר. בין רשתות החברה: קופי בין, ג'וסלנד, סבארו, קבוצת מורג, סאם סאם ומיי יוגורט. קבוצת "מותגי זהב" מספקת לרשתות שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.

כחלק מהקמת קבוצת "מותגי זהב" רשת קופי בין מתעתדת עד סוף 2010 לפתוח כ-12 סניפים נוספים ברחבי הארץ.

מנהל הפיתוח העסקי של חברת "מותגי זהב" המנהלת את רשת קופי בין בארץ, אמיר יצקן, מסר כי "חברת 'מותגי זהב' רואה במגזר הערבי פלח שוק בעל פוטנציאל רב, שטרם קיבל מענה הולם לצרכיו הייחודיים. לכן, החברה שוקדת בימים אלה על סל מוצרים חדש, המותאם במיוחד לצורכי הקהל הערבי".

מהחברה נמסר כי רשת קופי בין מתעתדת להרחיב את פעילותה תוך מספר חודשים גם למגזר החרדי, כאשר הרשת מתכננת לבנות סל מוצרים של תפריט כשר למהדרין עם שימת דגש לצרכי קהל זה.