בהמשך לפרסום ב"גלובס": בין המתעניינים ברכישת מירס - אלוביץ' ו-HOT

גם שלוש חברות הסלולר מתעניינות בכניסה לחדר המידע של מירס, לאחר שמוטורולה החליטה למכור את החברה ■ רכישה של חברה כמו מירס עם חצי מיליון מנויים יכולה להעניק לכל אחת מהן יתרון משמעותי בשוק

סמייל 012, HOT ושלוש חברות הסלולר הביעו נכונות להיכנס לחדר המידע שתפתח מוטורולה העולמית לקראת מכירתה של חברת מירס. בהמשך לידיעה שפורסמה ב"גלובס" בסוף השבוע שעבר, נרשמת התעניינות של מספר חברות בכניסה לחדר המידע של מירס לאחר שמוטורולה החליטה למכור את החברה.

ההתעניינות של שלוש חברות הסלולר היא ברורה משום שרכישה של חברה כמו מירס עם חצי מיליון מנויים יכולה להעניק לכל אחת מהן יתרון משמעותי בשוק.

לגבי חברת סמייל 012 הסיפור הוא יותר מעניין משום שבעל השליטה בחברה, שאול אלוביץ', מתמודד בימים אלה על רכישת חברת פרטנר ולכן מירס כרגע היא רק אופציה ועדיין לא הוחלט האם ללכת בצורה רצינית על מירס, או לנסות ולמצות קודם את התהליכים עם פרטנר. HOT מתעניינת במירס מכיוון שהיא זקוקה לזרוע סלולארית כדי להשלים את הפיכתה לקבוצת תקשורת. מירס יכולה להוות פלטפורמה שאיתה היא תיכנס לענף בקלות יחסית.

למרות ההתעניינות של HOT וסמייל 012 נראה כי אם יהיה רוכש למירס הוא יבוא מתחום הסלולר, או חברה שמעוניינת להיכנס לתחום הזה ומצוידת בכמויות מזומנים גדולות מכיוון שמירס יכולה להציע בשלב הנוכחי בסיס לחברה סלולארית מתקדמת במיוחד במגזר העסקי. אך כדי להתאים אותה לתחרות בענף, יידרשו השקעות רבות בתשתיות של החברה.