מועצת הכבלים: צביקה ליבליך לא יוכל להמשיך לכהן כמנכ"ל ערוץ 24 וכסמנכ"ל בקשת

זאת בשל חשש לניגוד עניינים ■ המועצה גם הגבילה את ערוץ המוזיקה לשדר לא יותר מ-3 שעות יומיות של תכנים הקשורים ל"כוכב נולד"

מנכ"ל ערוץ המוזיקה 24, צביקה ליבליך, ייאלץ לפרוש מתפקידו בשל חשש לניגוד עניינים הנובע מתפקידו כסמנכ"ל מסחרי בזכיינית ערוץ 2 קשת - כך קבעה מועצת הכבלים והלוויין.

המועצה הבהירה כי ערוץ המוזיקה מחוייב לעמוד בהוראות הרישיון בכל הנוגע להפרדה בין הפעילות המסחרית-עסקית לבין פעילותו המקצועית, ולפיכך אין מנוס ממציאת מחליף למנכ"ל הנוכחי.

בהתייחסה ללוח השידורים המתוכנן לחודש יולי, קבעה המועצה כי תכנים הקשורים לתכנית "כוכב נולד" לא ישודרו יותר מ-3 שעות ביממה, ובחודש אוגוסט יהיה על הערוץ להעביר למועצה מבעוד מועד את לוח השידורים המתוכנן, ולקבל את אישורה למינון השידורים הקשורים לתכנית "כוכב נולד".

ממימד, בעלי ערוץ 24, נמסר בתגובה: "החלטת מועצת הכבלים והלוויין תמוהה לאור הצלחת הערוץ. מאז כניסתה של קשת ושל צביקה ליבליך כמנכ"ל בפרט, הערוץ נמצא במגמת עלייה הן ברמת המודעות הציבורית, הן מבחינת ההשקעה בתוכן והן אל מול יוצרי המוזיקה הישראלית. על ההחלטה אנו למדים מפרסומה בתקשורת. על פניו ישנם דברים שאינם עולים בקנה אחד עם טובת הערוץ ויכולת ההישרדות שלו, ואנו נבחן אותה בהתאם".