עזיבה נוספת ב-HOT: סמנכ"ל ההנדסה מידד כ"ץ פורש

כ"ץ התקשה לקבל את השינויים שהרצל עוזר הוביל בחברה, ובין היתר לא אהב את המינוי של אילון גינזבורג כסמנכ"ל טכנולוגיות בכיר שאליו הוכפפו תחומי ההנדסה ומערכות המידע ב-HOT

מידד כ"ץ, סמנכ"ל ההנדסה בחברת HOT , מסיים את תפקידו. כ"ץ והרצל עוזר, מנכ"ל החברה, החליטו על סיום עבודתם המשותפת, לאחר שכ"ץ התקשה לקבל את השינויים שעוזר הוביל בחברה, ובין היתר לא אהב את המינוי של אילון גינזבורג כסמנכ"ל טכנולוגיות בכיר שאליו הוכפפו תחומי ההנדסה ומערכות המידע ב-HOT.

כ"ץ , שנמנה עם ותיקי תעשיית הכבלים, מונה לתפקיד על-ידי המנכ"ל הקודם, דוד קמיניץ. כ"ץ הצטרף לתעשיית הכבלים בשנת 1996 כסמנכ"ל ההנדסה של מתב, ובשנת 2006, לאחר האיחוד של חברות הכבלים, הפך לסמנכ"ל ההנדסה של HOT.

בין הפרויקטים הבולטים שהיו באחריותו של כ"ץ: הקמת הפלטפורמה הראשונה לשידורים דיגיטליים במתב; עריכת ניסויים ראשונים בטכנולוגיית Cable Modem והקמת שירותי האינטרנט המהיר בכבלים; בחירת ספקי הטכנולוגיה לשירות ה-VOD של HOT; שדרוג ומיזוג תשתיות התקשורת של 3 חברות הכבלים הוותיקות; כניסה לטכנולוגיות SIP ו-Docsis 3.0 המיושמות בימים אלה, ובנייה מחדש של מערכי ההנדסה והתפעול של חטיבת ההנדסה.

עזיבתו של כ"ץ מבטאת את רצונו של עוזר לקצץ בהיקף משרות הסמנכ"לים בחברה. את מקומו של כ"ץ ימלא ככל הנראה אלעד דרור כראש אגף, שידווח לגינזבורג, שנחשב ליד-ימינו של עוזר.