012 סמייל תשווק שיחות סלולר באינטרנט אלחוטי

השירות מאפשר ללקוחות 012 סמייל לשוחח באמצעות המכשיר הנייד, באזורים בעלי כיסוי WiFi, בתעריפי החיוג האטרקטיביים של 012 סמייל

חברת 012 סמייל מתחילה בימים אלה בשיווק שירות חדש: שיחות סלולר מבוססות אינטרנט אלחוטי WiFi.

בשלב הראשון תשווק החברה את השירות החדש לעובדי החברה ולבני-משפחותיהם, ובחודשים הקרובים ישווק השירות גם ללקוחות פרטיים.

השירות מאפשר ללקוחות הטלפון הקווי של 012 סמייל לשוחח באמצעות המכשיר הנייד, באזורים בעלי כיסוי WiFi, בתעריפי החיוג האטרקטיביים של 012 סמייל ועל בסיס מספרי הטלפון הקווי של 012 סמייל. השירות יהיה זמין ללקוחות שברשותם טלפונים חכמים (סמארטפונים) שתומכים ב-WiFi.

לקוחות אלה יצטרכו להוריד אפליקציה לטלפון הסלולרי שלהם, ובכל פעם שהם יהיו באזור שמכוסה WiFi - הם יוכלו להוציא את השיחה דרך המכשיר הסלולרי כאילו היתה שיחת VoIP רגילה, וליהנות מתעריפים שהם הרבה יותר זולים מאשר בסלולר.

השירות תחליפי לסלולר בצורה מוגבלת מכיוון שאין אפשרות לנוע עם המכשיר, אך לאור הגידול בהתפשטות הרשתות הביתיות והכיסוי הרחב של WiFi במקומות ציבוריים, בהחלט ניתן להעריך כי לקוחות יוזילו את חשבונות הסלולר שלהם.

עד כה בוצעו מאות אלפי דקות שיחה בניסוי, לשביעות-רצונם המלאה של הנסיינים.

הצטרפות פשוטה

תהליך ההצטרפות לשירות כאמור הינו פשוט ונוח לתפעול. לקוח המעוניין להצטרף, ישלח SMS הכולל קישור להורדת אפליקציה למכשיר הסלולרי (בדגמים התומכים בשירות).

לאחר התקנה פשוטה של האפליקציה, הכוללת את הגדרת מספר הטלפון הקווי של 012 סמייל, כאשר הלקוח יימצא באזור כיסוי של רשת אלחוטית מקומית WiFi - הוא יוכל לבצע שיחות VoIP. המחירים בתוכניות יהיו על-פי המסלולים הרגילים של החברה בשוק הנייח.

012 סמייל סיימה את הרבעון הראשון של 2009 בהכנסות שהסתכמו ב-284 מיליון שקל, עלייה של 8% בהשוואה ל-263 מיליון שקל בתקופה המקבילה. רווח מתואם לפני מסים ופחת - EBITDA - ברבעון הראשון עלה ל-69 מיליון שקל, בהשוואה ל-62 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2008.