הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס היא גם המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה - 2 מיליון דולר במחירי מחירון ■ הפרסומת ל-yes שוב מגיעה למקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

הפרסומת למקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA, בכיכובם של חיים רביבו ואייל ברקוביץ', היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירות של 11.4%. הפרסומת ממוקמת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 12.8%. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת למקדונלד'ס היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה השקעה בזמן מדיה השבוע, עם ההשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון שוב זוכה במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות ביותר זה השבוע השלישי ברציפות, עם שיעורי אהדה של 17.8%. בדירוג הזכורות, הפרסומת ממוקמת במקום החמישי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה אשר עומדים על 6.1%. שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה ברמת ההכנסה ונמוכים יחסית בקרב דתיים.

הפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסנוב ממוקמת במקום השני בזכורות והאהובות עם שיעורי זכירה ואהדה של 9.1% ו-15.8% בהתאמה.

לדברי מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, לקטגוריית המזון חלק משמעותי מבחינת סוג הפרסומות המאכלסות השבוע את הדירוג, עם 4 פרסומות שעוסקות בנושא זה: מקדונלד'ס, במבה אסם, יופלה ומוצרי תנובה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע חלה עלייה קלה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ביחס לשבוע שעבר: מספרן כעת עומד על 297 לעומת 281 בשבוע שעבר. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע לא חל שינוי מהותי ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-40.1 מיליון דולר לעומת כ-40.7 מיליון בשבוע שעבר.