אזורים השלימה את מכירת רשת שרתון לפתאל

אזורים והחברה האם, בוימלגרין קפיטל, מכרו את אחזקותיהן בחברת "אזורים תיירות" לרשת פתאל לפי שווי של 270 מיליון שקל ■ חלקה של אזורים בתמורה הינו כ-202 מיליון שקל

חברת אזורים ווהחברה האם, בוימלגרין קפיטל , הודיעו היום כי מכרו, את אחזקותיהן ברשת מלונות "אזורים תיירות". החברה נמכרה לרשת פתאל ב-270 מיליון שקל. העסקה תניב תזרים מזומנים של 202 מיליון שקל לאזורים.

העסקה משקפת לאזורים תיירות שווי של 970 מליון שקל, 270 מליון בגין רכישת מניות החברה, המוחזקות על ידי אזורים (75%) ובוימלגרין קפיטל (25%), ו-700 מליון שקל בגין נטילת ההתחייבויות שלה.מימון העסקה יעשה באמצעות הקצאת 10% נוספים מחברת מלונות פתאל לחברת הביטוח מגדל ביטוח , והגדלת חלקה ל- 20% מהחברה.

רשת המלונות כוללת 12 בתי מלון המהווים את רשת שרתון בישראל: שני בתי מלון באילת (שרתון אילת ו- 50% ממלון הרודס אילת), שניים בים המלח (נובוטל ים המלח ושרתון ים המלח), שלושה בירושלים (גני מוריה ירושלים, שרתון פלאזה ירושלים ונובוטל ירושלים) שניים בטבריה (שרתון פלאזה טבריה ומרקיור טבריה) ושלושה מלונות נוספים במרכז - שרתון מוריה תל אביב, 33% משרתון סיטי טאואר וזכויותיה בניהול מלון מרקיור בת- ים.

יעקב סיסו ממלא מקום מנכ"ל אזורים אמר כי "מכירת המלונות היא חלק ממכלול הפעולות שאנו עושים על מנת לשפר את היחסים הפיננסים של החברה ולחזק את איתנותה הפיננסית.

דוד פתאל, בעל השליטה ברשת פתאל, אמר כי "לאחר 8 חודשים של משא ומתן הצלחנו לסיים את רכישת החברה בעסקה מורכבת. אני שמח מאוד וחושב שלמלונות הנרכשים עתיד גדול. כמאמין בתיירות בישראל - אני משוכנע כי מלונות אלה יוסיפו עוצמה ורווחיות למלונות פתאל. חלק מהמלונות הינם מהיפים ומהטובים בישראל".

עוה"ד מוריאל מטלון, ליאור פורת ואלית אלקון מי-טל ממשרד גורניצקי ושות', ייצגו את רשת המלונות פתאל בעסקה. את חברת אזורים ייצג עוה"ד יהודה רוה, ליזה טרוס ואריה הולצר ממשרד יהודה רוה ושות'.