אריק קליין: "במה עקצתי? לא ביקשתי כלום"

קליין בראיון לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה": "כמעט 8 שנים אני מתעסק עם רעיון המדבקה. זה רעיון שלי - אני מוכן להתעמת עם מי שיגיד שלקחתי את זה ממישהו. פיתחתי את זה עם רופאים בחו"ל שאני יכול לחשוף את שמם"

"אני מותש ברמות שאתה לא יכול להבין. כתב של ערוץ 2 הודה שהמדבקה נבדקה עליו והתוצאות זהות למה שאריק נתן לי". כך אמר אריק קליין בראיון לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM".

קליין הוסיף בראיון: "אתה מבין מה עברתי 3-4 ימים? עשו עלי עליהום על מה? כי נכשלתי לפני 10 שנים. זה אומר שבן אדם לא יכול להשתקם? אדם ישב בבית הסוהר והודה בהאשמות ושילם את המחיר", אמר.

"כמעט 8 שנים אני מתעסק עם רעיון המדבקה. זה רעיון שלי - אני מוכן להתעמת עם מי שיגיד שלקחתי את זה ממישהו. פיתחתי את זה עם רופאים בחו"ל שאני יכול לחשוף את שמם.

"המדבקה לא תנבא התקף לב - אני לא יכול לשלוט במה שאנשים אומרים. אני לא מנסה למכור את המוצר לאף אחד. זה לא מכשיר מרפא ולעולם לא טענתי שהוא כזה. יש איכון לבעיות שקיימות - זה לא מרפא". "לא הוצאתי את ההודעה על אקזיט ענק".

"נעשה לי נזק. הייתי ילד טיפש והתקשרתי לקחת הלוואה בשוק האפור. מהפסד של 15 אלף שקל זה הגיע כמעט ל-10 מיליון שקל. אושפזתי 3 פעמים ממכות. איימו עלי, התלוננתי ואמרו שאי אפשר לעזור לי.

"נתפסתי ולא ניהלתי משפט כשעבדתי עבורם. עברו כמעט 10 שנים וזה נגמר. אני השתקמתי, אני אדם מוכשר.

"האם רימיתי את עצמי בנוגע לדומיינים השונים? הדומיין נקנה בידיעה של כולנו. במה עקצתי? לא ביקשתי כלום מאף אחד. לא הלכתי לחממות ולא לקרנות הון סיכון. השותפים שאיתי לא השקיעו כסף. אנחנו לא רשומים בשום בורסה ולא הנפקנו דבר".

"ברגע שמאשימים בהונאה יש מישהו שצריך להונות. את מי אני מנסה להונות את עצמי? המדבקה הזו עובדת. מה זה עניין של מישהו מה שאני עושה? לא לקחתי דבר מאיש". "אני לא יכול לדבר על החברה MSI - יש עמימות מוחלטת. יש עסקה, המספרים נכונים - חד משמעי!

"אני לא מעוניין לדבר אם יש מקדמה. אני לא יכול להסביר למה החברה לא מדברת על זה. יש עסקה ואני לא יכול לתת לאיש דין וחשבון על כלום". "יש מוצר עובד - אם העסקה תתבטל האם זה יגיד שאני נכשלתי?

"לא תבוטל העסקה כי הם רוצים את המוצר. זה לא היה אמור לצאת לתקשורת, מישהו לא הבין את מה שהוא אמור לעשות. כל העליהום הזה יכול היה להימנע ממני.

"אם לא היה לי את העבר הזה היו מתנהגים אלי אחרת. השותפים שלי מדברים עלי יפה, לא הפנו לי עורף. הזוי להגיד על חגי הדס דברים בנוגע לגלעד שליט....

"תבדקו איזה אסיר הייתי למען המערכת. אני לא חייב יותר לחברה דבר ולא חייב לתת דין וחשבון. אני אפילו לא עובר אור אדום ברגל. חשבון בנק לא פתחתי כדי שלא יגידו שאני מנסה משהו.

"אני לא יכול לענות בנוגע ל-MSI. כשתצא ההודעה תצא ההודעה. המדבקה תצליח - כמובן צריך עוד לשפר. אחרי שהכל ייגמר ויגלו שזה להיט אטומי, אני לא חושב שאני אשאר בארץ. יש לי שם של נוכל. אני מוכן להיבדק במכונת אמת".