דודו טופז לאבי ניר: "אתה רוצה שאני אמות? קח את כל הכסף"

מנכ"ל קשת, אבי ניר, במהלך הדיון בבקשת טופז לבטל את העיקול שהוטל על חשבונו: "מאז התקיפה יכולת הניהול שלי נפגעה" ■ טופז הציע לשעבד את דירת הפנטהאוז שלו, בשווי מיליון דולר, כחלופה לעיקול חשבונו

דודו טופז התפרץ הבוקר (ה') על מנכ"ל קשת, אבי ניר, במהלך הדיון בבקשתו לבטל את העיקול שהוטל על חשבונו: "די, די אתה רוצה כיסא חשמלי ואת כל הכסף שלי. אתה רוצה שאני אמות? קח את כל הכסף בבקשה, די".

ניר דיבר היום בבית המשפט לראשונה מאז הותקף. ניר אמר בעדותו כי התביעה לעיקול חשבונו של טופז כוללת בתוכה גם את הנזקים הכספיים שנגרמו לקשת בשל הפגיעה בתפקודו כמנכ"ל. "מאז התקיפה יכולת הניהול שלי נפגעה. אדם שסובל מבעיות כפי שאני סובל לא יכול לנהל ארגון כה מורכב כפי שעשה קודם" אמר ניר.

ניר הוסיף כי "נגרמו לי נזקים קשים מאוד, החל מהניסיון לפגוע בחיי הנישואים שלי, פגיעה בי שכמעט גרמה למותי ומכתבים שקיבלתי מדי שבוע שהסתיימו ב-3 המילים: 'אתה הולך למות'. פרשה זו מסכמת מסכת של אכזריות וברוטליות ללא רחמים. חוויתי תקופה מאוד קשה. נשכרה חברת שמירה להגן עליי ועל ביתי".

במשך כל הדיון נעץ טופז עיניים בניר, שכלל לא הביט בו. לדיון הגיע גם סוכן השחקנים, בועז בן-ציון, שהותקף גם הוא על-ידי טופז.

פרקליטו של טופז, עו"ד ברוריה לקנר, טענה בדיון כי קשת הוציאה סכומים גבוהים מדי על אבטחתו של ניר, ואמרה כי "מדובר בהוצאות אבטחה עודפות". ניר השיב לה בזעם: "רק לפני 10 ימים נודע לי שהיתה כוונה לזרוק רימון רסס על ביתי. לזה את קוראת הוצאות עודפות?"

טופז הציע לבית המשפט לשעבד את דירת הפנטהאוז שברשותו, בשווי מיליון דולר, כחלופה לשיעבוד שהוטל על חשבון הבנק שלו. עם זאת, השופט החליט להותיר את העיקול על כנו עד לקבלת החלטה בנושא בשבוע הבא.

כזכור, בקשת צו העיקול הזמני על חשבון הבנק של טופז הוגשה על-ידי ניר ושידורי קשת לפני כשבועיים, לקראת הגשת תביעת נזיקין אזרחית נגד הבדרן. שופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, קיבל את הבקשה וקצב אותה ל-30 יום - שבתומם יצטרכו להגיש את התביעה.

בתום הדיון בבית המשפט הבוקר המליץ השופט לעורכת הדין של טופז להסכים לבקשת העיקול, והציע להמירו לנכס מקרקרעין שווה-ערך לגובהו של העיקול המקורי.

בעקבות הדברים מסר אב ניר, מנכ"ל קשת: "התוצאה עושה צדק אתי ועם קשת. אני מקווה שתהיה הפנמה של המעשים הקשים והאכזריים שעברתי. אני רוצה להודות לתמיכה שקיבלתי ממשפחתי, מחבריי, מעורכי הדין וכן מבועז בן-ציון ושירה מרגלית".