הבלוג הטכנולוגי TechCrunch יסקר את TWS2009 בוועידת תקשורת ונתח שוק

זו הפעם הראשונה ש-TechCrunch, הנחשב לאחד הבלוגים הפופולריים ביותר בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט, משתף פעולה עם גוף מדיה ישראלי

הבלוג הטכנולוגי TechCrunch יסקר את ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", בשיתוף TWS2009 והבלוג the.co.ils, שתתקיים ב-13 ביולי. זוהי הפעם הראשונה שהבלוג המוביל בתחומו משתף פעולה עם גוף מדיה ישראלי.

הבלוג הטכנולוגי TechCrunch הוקם ב-2005 על-ידי מייקל ארינגטון, והוא עוסק בעיקר בסיקור סטארט-אפים חדשים ובניתוח מגמות בעידן הווב 2.0.

TechCrunch נחשב לאחד הבלוגים הפופולריים ביותר בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט, שהוביל לפיתוח המונח TechCrunch Effect, המסמל את הקשר החיובי בין פרסום פוסט בבלוג לבין כמות הגולשים שמבקרים באתר לאחר מכן. ארינגטון, מייסד הבלוג, הודיע לאחרונה כי בקרוב הוא מתכוון להשיק מסך מגע לגלישה באינטרנט.

TechCrunch גדל לרשת של אתרים ממוקדי תוכן בניו מדיה, כגון טקראנץ' אירופה, טקראנץ' צרפת, טקראנץ' יפן, טקראנץ' IT, מובייל קראנץ' וקראנץ' גיר (גאדג'טים).

על-פי טכנוראטי, שמנתח את הבלוגוספירה, TechCrunch מדורג במקום השני בקרב הבלוגים הפופולריים ביותר, אחרי האפינגטון פוסט. על-פי חברת המחקר Compete, במאי ביקרו בבלוג כ-1.8 מיליון גולשים שונים.

מדי שנה עורך הבלוג כנס שנתי בסן-פרנסיסקו, שבמסגרתו מתקיימת תחרות גלובלית של 50 סטארט-אפים. בכנסים אלה מופיעים האנשים המובילים באינטרנט: רוברט סקובל, צ'אד הרלי, שון פארקר - מייספייס, אוון ויליאמס, מאריסה מאיירס, שריל סנדברג - פייסבוק, אש פאטל - יאהו, טים אוריילי, ג'וש קופלמן, מארק קובן, רון קונווי ועוד רבים וטובים.

בנוסף ל-50 סטארט-אפים המתחרים על הבמה ישנו ה-DemoPit, בו ניתנת ההזדמנות לסטארט-אפים נבחרים להציג את מוצרם בפני כל באי הכנס. כחלק משיתוף-הפעולה עם כנס ה-TWS2009, 10 הסטארט-אפים הזוכים יוכלו להציג ב-DemoPit בכנס שייערך בספטמבר הקרוב.

בנוסף לשיתוף-הפעולה בתחום המדיה עם TechCrunch, ישנם גם שיתופי-פעולה עם שני בלוגים מובילים נוספים, GigaOM, אשר המייסד שלו Om Malik היה האורח בכנס ה-TWS2008 ו-ReadWriteWeb. שותפי מדיה נוספים אשר יסקרו את הכנס הם TheNextWeb, Go2Web20 ו- TechAviv.