משפט טופז נפתח ונדחה מיד בחודשיים, בטרם השיב לאישום

(עדכון) - השופט גלעד נויטל האריך את מעצרו של טופז עד ל-25 באוגוסט, אז תינתן החלטה סופית בבקשת הפרקליטות לעוצרו עד תום ההליכים

בבית המשפט המחוזי בתל-אביב נפתח היום (ה') רשמית משפטו של הבדרן דודו טופז, עם הקראת כתב האישום נגדו, בו הוא מואשם בקשירת קשר לביצוע פשע ותקיפה הגורמת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, ניסיון לגרום חבלה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט ורכישה והחזקה של סם קוקאין.

טופז לא השיב לאשמה, והשופט חאלד כבוב דחה את המשך הדיונים עד ל-10 בספטמבר, נוכח בקשת הסניגור, עו"ד ציון אמיר, להורות לפרקליטות להעביר לו חומרי חקירה נוספים.

כזכור, טופז מואשם בתקיפתם של מנכ"ל קשת, אבי ניר; המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית (ובתכנון לשפוך חומצה על פניה); וסוכן השחקנים שלו לשעבר, בועז בן-ציון; וכן בתכנון תקיפתו של עורך העיתון "ישראל היום", עמוס רגב.

מאוחר יותר היום, בשעות אחר-הצהריים, האריך השופט גלעד נויטל בהסכמה את מעצרו של טופז עד ל-25 באוגוסט, אז תינתן החלטה סופית בבקשת הפרקליטות לעוצרו עד תום ההליכים.

כן הוארך בהסכמה עד תום ההליכים מעצרו של דניאל זנקו, החשוד בתיווך בין טופז לבין שתיים מחוליות התוקפים. היום התברר כי פרקליטו של זנקו, עו"ד אלי כהן, החל לנהל משא-ומתן להסדר טיעון עם הפרקליטות.

בדיון נרשמו חילופי דברים בין התובעת, עו"ד ענת בן-זאב, לבין סניגורו של טופז, עו"ד ציון אמיר, על רקע בקשתו של האחרון לדחות שוב את הדיון כדי שיוכל ללמוד את חומר החקירה. השופט נויטל ניסה להרגיע את הצדדים וביקש כי חילופי הדברים לא יירשמו בפרוטוקול.