קבוצת "רדיו ללא הפסקה" זכתה במכרז הרדיו האזורי השרון

גברה על קבוצת "רדיו עכשיו" ■ עפ"י הצעת "רדיו ללא הפסקה", תחנת הרדיו 99FM תהפוך לתחנה ירוקה, הפועלת להעלאת המודעות לאיכות הסביבה ומקדמת נושאים ירוקים

קבוצת "רדיו ללא הפסקה" זכתה היום (א') במכרז הרדיו באזור השרון (תחנת הרדיו 99FM). מדובר בתחנה השלישית שבבעלות הקבוצה, לצד רדיו ללא הפסקה (103FM) ורדיו צפון (104.5FM).

על-פי ההצעה שכאמור זכתה במכרז, תחנת הרדיו 99FM תהפוך לתחנה ירוקה, הפועלת להעלאת המודעות לאיכות הסביבה ומקדמת נושאים ירוקים במהלך השידורים.

תחנת הרדיו 99FM הינה בבעלות יו"ר קבוצת דור-אלון, דודי ויסמן (32%, דרך רשת רבוע כחול שבבעלותו); אלי עזור, מבעלי צ'רלטון, "ג'רוזלם פוסט", חברת מרקעים וקבוצת נובוסטי (31%); רשת קלאב הוטל (22%); אמנון דיק (11%); ועידו מור (4%), שישמש כיו"ר פעיל של החברה לצד תפקידו כמנכ"ל חברת האם, רדיו ללא הפסקה.

מנכ"ל התחנה היא מישל קרמרמן המכהנת בתפקיד בשנתיים האחרונות, עוד מהתקופה בה התחנה היתה בבעלות ארקדי גאידמק.

רדיו 99FM מינה ועדה מייעצת שתייעץ למנכ"לית בנושאי תקשורת, אסטרטגיה וסביבה. הוועדה מונה את איש התקשרות הוותיק, חתן פרס ישראל, חיים יבין; לצד ד"ר מיקי הרן, שכיהנה בעבר כמנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה; ואלדד קובלנץ, שניהל את גלגלצ במשך כעשור ושימש כסמנכ"ל בכיר בערוץ 10 ובשידורי קשת.

קבוצת "רדיו עכשיו", שהפסידה במכרז, היא בבעלות משה מנו, קבוצת אורגד, צביקה שפירא וגרשון ירושלמי.

יו"ר רדיו 99, עידו מור, אמר בתגובה: "רדיו 99 יהיה התחנה הירוקה הראשונה בארץ. התחנה תירתם לקידום נושא איכות הסביבה, המשפיע באופן ישיר על איכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. אני מודה לרשות השנייה על האמון שנתנה בקבוצה, ובטוח כי ניסיון הקבוצה יביא את רדיו 99 להיות אחת התחנות המובילות בשוק הרדיו בישראל".

מנכ"ל רדיו 99, מישל קרמרמן, מסרה כי "קונספט השידורים החדש, בשילוב עם צוות ניהולי מוביל וקבוצה עסקית חזקה, תציב את רדיו 99 בראש תחנות הרדיו באזור. הרדיו ישדר תמהיל שידורים מגוון שישלב תוכן המתמקד בנושאי איכות הסביבה ומוזיקה שתתאים לקהל היעד. אני גאה ושמחה על ההזדמנות שניתנה לי לעמוד בראש תחנת הרדיו הראשונה בישראל אשר תייחד את שידוריה לנושאים התורמים לאיכות הסביבה".

עו"ד אילן בומבך, היועץ המשפטי לקבוצת "רדיו עכשיו", מסר בתגובה: "כידוע ל'רדיו עכשיו' יש השגות קשות על אופן ניהול המכרז, בכל הקשור באובייקטיביות היועצים, יועצי התוכן ובכלל. להשגות אלה משנה תוקף לנוכח הפער המזערי (נקודה וחצי) בניקוד של שתי הקבוצות המתמודדות. קבוצת 'רדיו עכשיו' תלמד את התוצאות המשוקללות לפרטי פרטים בטרם תקבל החלטות באשר לצעדיה הבאים".