טוויטר לעצלנים: YoTwits מאפשר לשלוח טוויטים אוטומטיים לפי תחומי עניין שלכם

וגם: השירות Schedule Once יסייע לכם לקבוע פגישות, כולל התממשקות עם השירות Google Calendar

1 לו"ז אופטימלי

בקצב העבודה של היום, לא פשוט למצוא מועד פגישה שמתאים לשני צדדים, לא כל שכן כאשר מדובר במספר גדול יותר של אנשים שצריכים להסכים על מועד שמתאים לכולם. השירות Schedule Once מציע פתרון שמקל על התהליך, ומתממשק עם השירות Google Calendar. על-מנת להשתמש בשירות זה יש להתקין תוסף לדפדפן, שכעת עובד עם אקספלורר ופיירפוקס, ולאחר ההתקנה מקבלים המשתמשים תפריט חדש המופיע בצידו השמאלי של ה-Calendar. באמצעות תפריט זה יכולים המשתמשים לראות את המועדים הפנויים של כל משתתפי הפגישה ולתאם פגישה מרובת משתתפים בקלות יחסית.

2 חיפוש עסקי

מחפשים אחר שותפים פוטנציאליים לשיתופי פעולה עסקיים בתחומים שונים? אם כן, האתר W2Meet מציע לכם פלטפורמה חברתית שמאפשרת להכיר אנשים חדשים, על בסיס תחומי עניין משותפים, במטרה לסייע ליוזרים רשומים למצוא פרטנרים עסקיים עתידיים. עובדה זו מבדיל את האתר מהרשתות החברתיות האחרות שפועלות ברשת.

3 טוויטר אוטומטי

מתחזקים חשבון טוויטר אך מתקשים לעדכן אותו באופן תדיר? השירות YoTwits מאפשר לכם לשלוח טוויטים באופן אוטומטי, שתואמים את תחומי העניין שלכם אותם אתם רוצים לחלוק עם משתמשים אחרים. השירות פועל כך - ראשית, משתמשים חדשים צריכים לבחור בקטגוריות שמעניינות אותם, כגון ספורט, חדשות, אסטרולוגיה או מניות, כאשר המידע מגיע ממגוון רחב של מקורות. לאחר מכן, משתמשים צריכים לבחור במילות מפתח שמסייעות למערכת לסנן מידע, ואז לבחור במינון הטוויטים המתאים: כמה טוויטים וכמה פעמים ביום אתם רוצים לשלוח. לאחר מכן, מזינים את שם המשתמש, והמערכת מתחילה לשלוח טוויטים באופן אוטומטי. יש שיגידו שמדובר בשירות שרק מסייע לטוויטר להפוך לזירת ספאם חדשה, אך אחרים יכולים למצוא בו כלי ליצירת נוכחות בטוויטר.

4 תקשורת בעברית

גוגל ממשיכה בגיור השירותים, ובשבוע שעבר הושק השירות Friend Connect ב-47 שפות חדשות, בהן גם עברית. Friend Connect הוא כלי חינמי שמאפשר לבעלי אתרים להפוך את האתר שלהם לפלטפורמה שבה הגולשים יכולים לתקשר זה עם זה, ואף לשלוח פידבקים על התכנים שהם קוראים בו. כך, משתמשים יכולים לכתוב טוקבקים, לדרג תכנים ולהוסיף משתמשים אחרים, כאשר בעלי אתרים יכולים לבחור אילו אפליקציות הם רוצים להוסיף לאתר שלהם, ובאמצעות תהליך של העתקת והדבקת קוד, לשלב אותן בפעילות של האתר. מלבד האפליקציות של גוגל, ישנן אפליקציות של מפתחים עצמאיים, שמבוססות על הפלטפורמה הפתוחה Open Social, שמאפשרת פיתוח אפליקציות למגוון אתרים שמשתתפים במיזם הזה.