חיים פנחס ממשיך להסתבך: בקשה למנות מפרק למועדון הקולוסיאום בת"א

חברת פירסט עוז אבטחה טוענת כי חברת ארבל קולוסיאום נקלעה לקשיים כספיים חמורים, חובותיה לנושיה מסתכמים בכ-1.4 מיליון שקל, ובימים האחרונים הגישה בקשה לאיחוד תיקים בשל היקף חובותיה בהוצאה לפועל

מלך חיי הלילה של תל-אביב, חיים פנחס, בעל מועדוני הקולוסיאום, נייט וגולדה בעיר, ממשיך להסתבך. חברת שירותי השמירה פירסט עוז אבטחה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה למינוי מפרק זמני במעמד צד אחד לחברת ארבל קולוסיאום שבבעלותו ובניהולו של פנחס, העוסקת בהפעלת מועדון הקולוסיאום. זאת, לשם פיקוח על התנהלות המועדון ומכירתו, הפעלתו השוטפת כינוס נכסיו וחלוקתם בין הנושים.

באחרונה הגישה סיטונאית המשקאות "סאנרייז" תביעה בסך כ-390 אלף שקל נגד פנחס והמועדונים בגין חוב, וכן קיבלה עיקולים במעמד צד אחד בגובה סכום התביעה. בנוסף, השפים של מועדון הקולוסיאום, טל ומעין צח-כהן, הגישו תביעה נגד הקוליסאום בסך 85 אלף שקל בגין שירותי המזון שסיפקו.

חברת השמירה פירסט טוענת כעת כי חברת ארבל קולוסיאום נקלעה לקשיים כספיים חמורים, חובותיה לנושיה מסתכמים בכ-1.4 מיליון שקל, ובימים האחרונים הגישה באמצעות פנחס בקשה לאיחוד תיקים בשל היקף חובותיה בלשכות ההוצאה לפועל בסך 1.1 מיליון שקל.

לדבריה, במסגרת הבקשה לאיחוד תיקים תשלם ארבל לכל נושיה 3% בלבד לחודש, ובקשה זו הינה מקוממת וחסרת תום-לב, כיוון שהקולוסיאום מכניס כספים בהיקף רב על בסיס יומי, והתכולה המצויה בו עולה על 10 מיליון שקל לפחות.

חשש מביזה

עוד טוענת פירסט כי לא יעלה על הדעת כי חברה המגלגלת פעילות כספית בהיקף רב ובעלת נכסים יקרים תכפה על נושיה פריסה של 4-5 שנים, כאשר בהליך של כינוס נכסים ופירוק הדבר יכול להיעשות תוך חודשים ספורים ללא כל סיכון.

בפנייה לבית המשפט נאמר עוד כי ככל הנראה אופן ניהול מועדון הקולוסיאום אינו יעיל ואינו נכון, ומדי חודש גדלים מספר נושיו.

עוד טוענת פירסט כי קיים חשש כי פנחס או המעורבים בניהול הכספי מושכים כספים ללא פיקוח לכיסם האישי או משקיעים בצורה לא נכונה, ובכך יביאו את החברה לקריסה טוטאלית, מבלי כל יכולת אפילו לעמוד בהסדר איחוד התיקים בהוצאה לפועל.

פירסט מציינת גם כי ארבל ופנחס חייבים כספים בגין הלוואות שנטלו, וקיים חשש מבוסס כי כשתפקע סבלנותם של הנושים, ייבזז מועדון הקולוסיאום.