השפים של הקולוסיאום תובעים את חיים פנחס: תקף את השפית וקרא לה "שקרנית" ו"שרמוטה"

חברת קולינארט, שבבעלות השפים טל ומעיין צח-כהן, טוענת כי הודיעה בעקבות התקיפה על ביטול מיידי של ההסכם, וכעת היא תובעת בסדר דין מקוצר את הסכום שנקבע בהסכם ביטול השירותים - 85 אלף שקל

גם השפים של הקולוסיאום תובעים את הקולוסיאום: חברת קולינארט, שבבעלות השפים טל ומעיין צח-כהן, תובעת בבית משפט השלום בתל-אביב 85 אלף שקל ממועדון הקולוסיאום של "מלך חיי הלילה" חיים פנחס, בגין שירותי המזון שסיפקו.

באמצעות עו"ד שלומי תורג'מן טוענת קולינארט, כי ביוני 2008 היא חתמה עם המועדון על הסכם לאספקת המזון, בניית תפריט, עריכת וקביעת המנות, הכשרת צוות עובדים וניהול המטבח, ובכלל זה הדרכה שוטפת של העובדים, ליווי, פיקוח והכנת המזון לאורחי המועדון. זאת תמורת כ-39 אלף שקל בחודש.

בסוף ינואר, לבקשתו של פנחס, סיכמו הצדדים כי ההסכם יבוטל בסוף פברואר, כשקולינארט תקבל צ'ק דחוי עבור שירותי פברואר. אלא שלטענת קולינארט, בתחילת פברואר התפרץ פנחס על השפית מעיין צח-כהן, תקף אותה, ירק עליה וכינה אותה בשמות גנאי כגון "שקרנית" ו"שרמוטה". פנחס דרש ממנה לצאת מיד מהמועדון, אך בו-זמנית כלא אותה בחדר, עד שאדם אחר התערב ואיפשר לה לברוח. צח-כהן הגישה נגד פנחס תלונה במשטרה ושוקלת להגיש נגדו קובלנה פלילית פרטית.

בעקבות התקיפה והפרת ההסכם הודיעה קולינארט על ביטול מיידי של ההסכם, וכעת היא תובעת בסדר דין מקוצר את הסכום שנקבע בהסכם ביטול השירותים. טרם הוגשה בקשת רשות להתגונן.

אתמול (ג') אמר פנחס בתגובה לתביעת סיטונאית המשקאות סאנרייז שתבעה אותו, כי מועדוני הקולוסיאום, נייט וגולדה שבבעלותו "רווחיים ומייצרים הכנסות". (ת.א. 160355/09).