משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי יטפל בתקציב הפרסום של סוני אריקסון ושקם אלקטריק, במסגרת החלטה של קבוצת אלקטרה לרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל, שימשיך לטפל בתקציב המזגנים; ואדלר-חומסקי&ורשבסקי, שיטפל בכל השאר.
המשמעות: גם ענבר-מרחב-שקד נפלט ממערך הפרסום של הקבוצה.
כפי שנחשף ב"גלובס", באחרונה החליטה אלקטרה להפסיק את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן.
ענבר-מרחב-שקד נראה בעבר גם הוא כמי שהולך לגדול בתקציבי אלקטרה, בשל הקשר המתהדק בין דני זלקינד מאלקטרה לבין ספי שקד. נראה כי גם בזרמון נטו לחשוב כך, שכן התקרית המתוקשרת בקנטינה, בה חטף שקד סטירה מהדר גולדמן, נסובה סביב ויכוח על הקשרים שהיו או לא היה עם זלקינד. שקד מדגיש כי מאז האירוע הוא התרחק מזלקינד, ועתה מתברר כי גם קשר עסקי אין ביניהם.
עבור אדלר-חומסקי מדובר בהישג נאה: קבוצת אלקטרה הפכה להיות אחד המפרסמים הגדולים בישראל. אדלר-חומסקי מטפלים בחלק התקציב שאיננו קשור במזגנים, לאור העובדה שהם מטפלים במתחרה "מזגני טורנדו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.