טייקונים? "אי-אפשר יותר לקבל בלי לתת, הקומבינה הזו תמה" ■ פרסום? "המפרסם הוא החזיר, לא הפרסומאי" ■ נדל"ן בעולם? "ניו-יורק היא בית השחי של אמריקה" ■ הדר גולדמן, פעם הילד הרע של הפרסום והיום נדל"ניסט מיושב
היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן
זאת בעקבות מעבר תקציב הפרסום של AIG מזרמון-גולדמן למשרד LEAD ■ ככל הנראה החברה לא תבחר פרזנטור אחר, והקו הפרסומי יהיה נטול דמות מובילה
היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים
מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד
בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל
פניות נעשו בין היתר למקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם אילון זרמון יקבל הזדמנות להתמודד על התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו
אמש נסגר החוזה, לפיו אילון זרמון ירכוש את חלקו של הדר גולדמן במשרד הפרסום ■ הצדדים סירבו לחשוף את שווי העסקה ■ גולדמן: "טרם החלטתי לאן מועדות פניי"
מסתמן כי זרמון ירכוש את חלקו של גולדמן במשרד הפרסום ■ ב-2011 דורג זרמון-גולדמן במקום ה-14 בדירוג משרדי הפרסום, לאחר ירידה של 28% בהיקפיו
תקציב הפרסום של רכבת ישראל מוערך ב-10-15 מיליון שקל במחירים ריאליים
כפי שנחשף ב"גלובס", בפוקס החליטו להפסיק את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן אחרי 15 שנות עבודה משותפת ■ תקציב פוקס עמד ב-2011 על 1.8 מיליון דולר
שני הצדדים מנהלים מגעים בימים האחרונים, אך אין עדיין חוזה חתום ביניהם ■ תקציב הפרסום של פוקס טופל ב-15 השנים האחרונות בזרמון-גולדמן
מנכ"ל דלתא, צביקה שווימר: "החיבור ביננו לבין נינט יהיה מפתיע, מסקרן ומוצלח"
פוקס ומשרד הפרסום זרמון-גולדמן עובדים יחד מזה כ-15 שנה ■ היקף תקציב הפרסום של פוקס ב-2010 עמד על 1.8 מיליון דולר בלבד
על התקציב יתמודדו אדלר, ברוקנר וראובני ■ זרמון-גולדמן, המטפל בתקציב, לא הוזמן להתמודד ■ ב-2011 עמד היקף התקציב על כ-17 מיליון דולר
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה