4 ימים לאחר ההשקה הרכה ברשת סלקום , אזלו כל מכשירי המודו שהחברה הוציאה למכירה. סלקום הוציאה למכירה כמה מאות מכשירים מתוך 700 המכשירים שיוצרו עד עכשיו. בסלקום שוקלים כעת אם להזמין מלאי נוסף.
המכשיר של מודו, שהושק כרגע בצורה בלעדית בסלקום, עולה 500 שקל ללקוחות החברה, אולם סלקום הציעה חיוב זיכוי מלא על החשבונית, כך שרוכשי הטלפון קיבלו אותו בחינם.
סלקום לא השיקה קמפיין שיווקי למכשיר, אולם החשיפה התקשורתית בוודאי עזרה לה למכור אותו בקלות רבה יותר.
ייחודו של המודו הוא הג'אקט, המאפשר לרוכשים אותו לשנות את עיצוב המכשיר. כרגע סלקום מציעה 4 ג'אקטים בעיצוב פשוט יחסית, אולם בעתיד יהיו ג'אקטים שיהפכו את הטלפון למכשיר חכם ולטלפונים עם מיתוגים שונים של אומנים או קבוצות ספורט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.