מבקר המדינה לינדנשטראוס הקפיא הליך מינוי מנכ"ל למשרדו

באחרונה התפטר מנכ"ל המשרד הקודם, אבי בלשניקוב, בעקבות פרשת השיפוצים בביתה של ח"כ דליה איציק ■ משרד המבקר: "שמואל גולן, המכהן כממלא-מקום המנכ"ל, מיועד להמשיך בתפקיד לפחות עוד כחצי שנה"

מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, מקפיא בשלב זה מינוי מנכ"ל למשרדו, לאחר התפטרותו באחרונה של המנכ"ל הקודם, אבי בלשניקוב, בעקבות פרשת השיפוצים בביתה של יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ דליה איציק - כך נודע ל"גלובס".

בתשובה לשאלה האם המבקר בוחן מועמדים מתאימים לתפקיד מנכ"ל המשרד, נמסר ממשרד המבקר: "מר שמואל גולן, המכהן כממלא-מקום המנכ"ל, מיועד להמשיך בתפקיד לפחות עוד כחצי שנה. מר גולן ממלא את תפקידו בצורה יוצאת דופן ולשביעות-רצונו המלאה של מבקר המדינה. עד כה פנו כמה אישים בולטים מאוד, בעלי רקורד מרשים במיוחד, וביררו לגבי תפקיד המנכ"ל. מבקר המדינה לא נפגש עם איש מהם".

בלשניקוב, לשעבר מנכ"ל הכנסת, נבחר לשמש כמנכ"ל משרד המבקר לפני מספר חודשים. זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד, החלה במשרד המבקר בדיקה הנוגעת למינהל משכן הכנסת, שהתרכזה בין היתר בשיפוצים שנעשו בדירתה של ח"כ איציק.

מטבע הדברים, היתה לבדיקה נגיעה גם לבלשניקוב, מתוקף תפקידו כמנכ"ל המשכן לשעבר, וכמי שאישר את ההוצאות הכספיות השונות, לרבות אלה בדירתה של איציק.

בעיצומה של הבדיקה סוכם בין המבקר לבין בלשניקוב על עזיבתו, ולפני כחודשיים הוא הודיע על התפטרותו.