חיפוש דירות וירטואלי: אתר Citip מסייע בתהליך המייגע של מציאת דירה

Citip הוא אתר שיתופי וחינמי, שמאפשר לגולשים לקרוא ולרשום את ההתרשמות שלהם על דירות בארץ ■ וגם: ה"טוויטר המערבי": יוזמה ישראלית חדשה מאפשרת לשים פתק בכותל בעזרת ציוץ בטוויטר ל-TheKotel@

1. שוק הדירות הווירטואלי

חיפוש דירה יכול להיות תהליך מתיש למדי, בעיקר אם אתם גרים בתל אביב הצפופה. אתר Citip מתיימר לסייע לכם בתהליך ולהקל על המשימה הסבוכה. Citip הוא אתר שיתופי וחינמי, שמאפשר לגולשים לקרוא ולרשום את ההתרשמות שלהם על דירות בארץ, כגון מה מצבה של הדירה ורמת התחזוקה של הבניין או מה טיבם של בעלי הדירה, וליצור מאגר מידע נגיש וזמין לכולם. המטרה של יזמי האתר היא לחסוך למחפשי הדירה זמן בסינון דירות, ולמנוע עוגמות נפש עתידיות, כמו גם להוות מקור לחץ על משכירי הדירות, בתקווה שאלו ישמרו על יחס הגון לשוכרים.

2. תמונות בעיצוב אישי

יש לכם תמונה שאתם אוהבים, אבל הייתם שמחים לו הייתה ניתנת לכם האפשרות לעצב אותה באופן אישי ולתת לה גוון ייחודי? אם כן, השירות Pho.to תפור בשבילכם. האתר מציע למשתמשים כלי עריכה לתמונות דיגיטליות, שמאפשר לעצב מחדש כל תמונה במטרה לשפר אותה, או סתם לשחק איתה למטרות הנאה. כך, משתמשים יכולים להפוך את התמונה שלהם לדמות אוואטר וירטואלית, לעצב אותה כמו דמות אנימציה, להוסיף אפקטים שונים ואף לשנות את הבעת הפנים שלכם שבתמונה. את התמונות הללו יכולים המשתמשים לשתף עם אחרים, או ליצור אלבום תמונות מקורי. בנוסף, האתר מציע פלטפורמת קוד פתוח, שמאפשרת לכל מפתח ליצור על גבי השירות אפליקציות מתוחכמות יותר. אהבתם? אולי תמצאו עניין גם באתר דומה - Picnik.

3. דבק גלישה

משתמשים שרוצים להוסיף ממד חברתי לחוויית הגלישה שלהם באינטרנט, ולהיעזר בניסיון הגלישה של החברים שלהם, ימצאו עניין בתוסף לדפדפן פיירפוקס - Glue. מדובר בתוסף שמתבסס על טכנולוגיה סמנטית במטרה להבין את נושא העמוד שבו נמצא באותו הרגע הגולש, והוא מאפשר לו להגיב על התכנים הללו, כמו גם להציג בפניו את התגובות שהוסיפו החברים שלו לכתבה זו, בכל מקום שהוא ברשת. התוסף מתמקד במספר קטגוריות, כגון ספרים, סרטים, מסעדות או משחקים, וכך, לדוגמה, משתמש יכול לקרוא תקציר של סרט מסויים באתר אחד, ולראות מה החבר שלו כתב על אותו סרט במקום אחר ברשת. פיצ'ר נוסף בשירות מאפשר למשתמשים לסמן האם הם אהבו את התוכן, והמערכת ממליצה להם תכנים דומים באותה קטגוריה, בהתאם להעדפות שלהם ושל החברים שלהם. בהתאם לטרנד השיתופיות, את כל התגובות הללו יכולים המשתמשים לחלוק עם אחרים גם באמצעות טוויטר או פייסבוק.

4. להביע משאלה בטוויטר

רבים האנשים שמאמינים כי פתק המונח בכותל המערבי מקרב אותם ליום שבו המשאלה שלהם תתגשם, אולם הצורך לנסוע לירושלים עבור זה מקשה על התהליך. יוזמה ישראלית חדשה, שהושקה לפני שבועיים, מאפשרת לשים פתק בכותל מבלי לעזוב את המחשב. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח ציוץ בטוויטר הכולל את המשאלה שלכם, ולייעד אותה למשתמש TheKotel@. המשאלות שיתקבלו יודפסו על נייר לבן, ייחתכו לפתקים קטנים ויושמו עבורכם בכותל. הציוצים הללו יכולים להיות גלויים לעיני כל, או אישיים (באמצעות הפיצ'ר שמאפשר בטוויטר לשלוח הודעה ישירה).