רשת האופנה H&M רכשה מגרש בחולון להקמת מרכז לוגיסטי

רכשה מחברת דוד לובינסקי מגרש להקמת מרכז לוגיסטי תמורת כ-28-31 מיליון שקל ■ המגרש ממוקם ברחוב המשביר באזור התעשייה בחולון, ושטחו הכולל הוא 11,339 מ"ר

רשת האופנה השוודית H&M תקים את המרכז הלוגיסטי שלה באזור התעסוקה של חולון, בנכס אותו היא רכשה מחברת דוד לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו וסיטרואן - כך נודע ל"גלובס". הנכס נרכש תמורת סכום המוערך ב-28-31 מיליון שקל.

את הרכישה עבור H&M ביצעה חברת טי.יו.אי.סי השקעות, שבבעלות ג'ורג' חורש, הזכיין של H&M ויבואן טויוטה.

המגרש ממוקם ברחוב המשביר באזור התעשייה בחולון, ושטחו הכולל הוא 11,339 מ"ר. H&M מתכננת להקים במקום מרכז לוגיסטי בשטח של כ-10,000 מ"ר.

באזור התעשייה של חולון החלה תנופת פיתוח כבר בשנה שעברה, אז החליטה העירייה להנגיש את האזור לצירי תנועה מרכזיים ולקדם תוכניות בניין עיר שיאפשרו כמיליון מ"ר של תעשיות מתקדמות.

אזור התעסוקה נמצא בחלק הצפון-מזרחי של העיר, והוא מהווה 22% מהשטח המוניציפאלי של חולון. הוא סמוך לצירים מרכזיים כמו כביש 4 ו-1.

יזמים שונים החלו בשנה האחרונה לפתח פרויקטים באזור התעסוקה. גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין מקימה שם מתחם עסקים והיי-טק, בהשקעה של כ-250 מיליון שקל. בנוסף, חברת לגובה נכסים, בשותפות עם משקיעים נוספים, הקימה באזור התעסוקה מרכז קניות ועסקים שנקרא ג'יגה סנטר, וקבוצת עזריאלי זכתה בשנה שעברה במכרז להקמת פארק תעשיות ידע, שפרסמו העירייה והחברה הכלכלית לפיתוח חולון.

הנהלת H&M מסרה כי היא לא מעוניינת להגיב על עסקאות פרטיות. חברת לובינסקי סירבה להגיב.