Mio משיקה תוכנת ניווט שמקצרת ב-50% את מספר ההקלקות

תוכנת ה-Spirit כוללת מנגנון חיפוש חכם המאפשר חיפוש של רחוב או נקודת עניין לפי חלק מהמילה ■ מצב "חקירה" מאפשר למשתמש לדעת איפה הכספומט, תחנת הדלק או המסעדה הקרובה באזור בו הוא נמצא

קצת פחות משנה אחרי שהשיקה את תוכנת הניווט Mio Map, משיקה רונלייט, נציגות Mio בישראל, את תוכנת הניווט החדשה שלה - Spirit.

התוכנה החדשה כוללת, לטענת החברה, ממשק המקצר ב-50% את מספר ההקלקות הנדרשות לכל פעולה וכן מנגנון חיפוש חכם המאפשר חיפוש של רחוב או נקודת עניין לפי חלק מהמילה. כמו כן, מנגנון החיפוש כולל תכונת זיכרון והשלמת כתובות המקצרת משמעותית את זמן חיפוש הכתובות.

מלבד יכולות אלה, ל-Spirit נוסף גם מצב "חקירה", המאפשר למשתמש לדעת באזור בו הוא נמצא איפה הכספומט, תחנת הדלק או המסעדה הקרובה.

בנוסף, עיצוב המפות שונה, כך שהן מקבלות מראה נקי וברור יותר, ונוספה אפשרות לבצע סימולציה למסלולי נסיעה במהירויות שונות לפני שמבצעים את המסלול עצמו.

MIO

בניגוד לתוכנת ה-IGO Amigo של חברת Nav N Go, כאן לא מדובר בממשק תלת-מימדי מלא, אלא בגרסה הכוללת 1,200 בניינים בתלת-מימד (למשל קניון עזריאלי או תחנות דלק).

רונלייט גם ביצעה שדרוג לתוכנת העדכון של ה-Spirit בחיבור למחשב, כך שהיום ניתן לבצע בקלות עדכוני מפות, כאשר בעתיד תינתן האפשרות לרכוש מפות לחו"ל ישירות מהתוכנה ולא באמצעות המשווקים.

הליין החדש כולל 3 מכשירים: S505, S555 ו-Mio Flat Panel S568. כל הדגמים מגיעים עם מסך בגודל 4.7 אינץ', אולם דגם ה-568 מגיע גם עם משדר FM, המאפשר להשמיע את נגן המוזיקה המוטמע במכשיר בתחנת רדיו ברכב, כאשר באותה צורה גם ניתן להקשיב לקריינות של תוכנת הניווט. דגם ה-S555 כולל גם משדר בלוטות', המאפשר להשתמש במכשיר הניווט כטלפון סלולרי.

המחירים נעים מ-1,300 שקל עד 1,600 שקל (בהתאם לדגם).