נהגים מתלוננים על דוחות לא מוצדקים, אך בהיעדר הוכחה לחפותם הם משלמים את הקנסות ■ מי אשם בתאונה? האם באמת עצרתם בתמרור עצור? והאם השוטר החליט להתעלל בכם שלא בצדק ■ "גלובס" יצא לנסיעת מבחן
המצלמות המשוכללות בלתי ניתנות לאיתור ע"י גלאי רדאר, והעדכונים בתוכנות הניווט השונות יסייעו לנהגים בכבישי ישראל לשמור על הכיס שלהם ולצמצם את הדו"חות
רונלייט היא יבואנית מותג הג'י.פי.אס MIO והמחשב המיני נייד ASUS לישראל
גארמין האמריקנית נכנסה לפני מספר חודשים לשוק הניווט ומציעה מכשירים הכוללים גם את התוכנה וגם את החומרה ■ כשמסתכלים על המתחרים, שסובלים לעתים מחומרה נחותה ובעיות אחרות, המוצר של גארמין הוא מהטובים בשוק
החידוש העיקרי בתוכנה הוא שילוב של דיווחים על עומסי תנועה באמצעות טכנולוגיית RDS TMC אשר פועלת בעזרת תדרי הרדיו FM
המשכתם ישר במקום לפנות ימינה כי לא הבנתם את הוראות ה-GPS? שתי החברות הכניסו שיפורים בתוכנה, אך הדרך אל היעד עדיין ארוכה ■ iGO עושה עבודה טובה יותר, אבל שתי החברות לא עושות עבודה מושלמת, ויש להן עוד על מה לעבוד
Nav N Go ו-MIO מציעות הודעות גראפיות על שלטי חוצות ומידע נתיבים המופיעים בכבישים, שאמורים לעזור לנהגים להתמצא במרחב שלהם בקלות רבה יותר
"גלובס" חיפש את דרכו עם שני מכשירי הניווט החדשים: Mio עם תוכנת Spirit ו-QUE עם תוכנת iGO amigo ■ הדגם של QUE התגלה כידידותי ונוח יותר - פחות בזכות המכשיר ויותר בזכות התוכנה
תוכנת ה-Spirit כוללת מנגנון חיפוש חכם המאפשר חיפוש של רחוב או נקודת עניין לפי חלק מהמילה ■ מצב "חקירה" מאפשר למשתמש לדעת איפה הכספומט, תחנת הדלק או המסעדה הקרובה באזור בו הוא נמצא
ה-380 הוא הדגם הראשון בארץ שמשלב גם GPS, גם עומסי תנועה וגם טלפון ■ בתיאוריה השירות נשמע מבטיח מאוד, אבל במציאות מדובר בשירות שנמצא בחיתוליו ועדיין לא עובד טוב
חברת רונלייט, המשווקת את Mio בישראל, השיקה מכשיר ניווט ייעודי בשיתוף פרטנר שירות ה-TMC קיים במדינות רבות באירופה ובארה"ב ומאפשר לנהגים לתכנן את המסלול שלהם בהתאם לעומסים