בנק ירושלים מרחיב את השירותים הקמעונאיים ללקוחותיו

המנכ"ל אבי בזורה: "כבנק קטן נוכל לעטוף את הלקוח ולשמר אותו באופן אקטיבי. לא נהיה רק בנק שמוכר משכנתאות אלא נהפוך לבנק קמעונאי במלוא מובן המילה"

בנק ירושלים מתרחב במגזר הקמעונאי ומרחיב את סל השירותים הבנקאיים ללקוחות נבחרים. הבנק, בניהולו של אבי בזורה, פילח את לקוחותיו ואפיין שני סוגי לקוחות פרימיום - לקוחות יהלום ולקוחות זהב. ללקוחות יוצעו הצעות ערך קמעונאיות כדי להגדיל את השימוש במוצרי הבנק, כמו כן יונפקו להם כרטיסי אמריקן אקספרס ביזנס וזהב. הבנק סיים את זיהוי הלקוחות במארס האחרון, השיק את הפעילות בצורה שקטה ובספטמבר ייצא בקמפיין פרסומי.

הפעילות הקמעונאית היא במסגרת מימוש התוכנית האסטרטגית התלת-שנתית של הבנק, שנועדה להגדיל את בסיס ההכנסות ולפזר את הפעילות תוך מעבר מתפיסת מוצר לתפיסת לקוח. "הלקוחות לא רוצים לעבוד מול מוקד טלפוני אלא מעדיפים שירות אינטימי וטיפול אישי", אמר בזורה ל"גלובס", "כבנק קטן נוכל לעטוף את הלקוח ולשמר אותו באופן אקטיבי. לא נהיה רק בנק שמוכר משכנתאות אלא נהפוך לבנק קמעונאי במלוא מובן המילה".

לקוחות יהלום יוגדרו ככאלה עם פאסיבה (פעילות בנקאית כמו פיקדונות, חסכונות והלוואות) של 2 מיליון שקל.