בקרוב אצלנו: "קיזאשי" - התשובה של סוזוקי למאזדה 6

מכונית הסדאן הספורטיבית של סוזוקי אמורה להתחרות במאזדה 6, הונדה אקורד, סובארו B4 ושות' ■ המחירים, לפחות בחו"ל, אמורי להתחרות ישירות המאזדה 6 ובהונדה אקורד

אחרי תקופת פיתוח ממושכת ועיכובים לרוב חשפה סוזוקי רשמית את מכונית הסדאן הגדולה שלה "קיזאשי", שאמורה להתחרות במאזדה 6, הונדה אקורד, סובארו B4 ושות'. למכונית יש עיצוב אתלטי והיא נמתחת לאורך 4.65 מ', לרוחב 1.82 מ' ולגובה 1.48 מ'. אורך בסיס הגלגלים שלה עומד על 2.7 מ'.

סוזוקי הסדאן הספורטיבית קיזאשי

שלדתה תוכננה וכוילה באירופה וביפן לפחות יש לה גם מערכת הנעה כפולה-קבועה נשלטת אלקטרונית, הדומה לזו של הסובארו B4. המנוע התקני בשווקי הייצוא ואצלנו יהיה מנוע אלומיניום חדש בנפח 2.4 ליטר, שיספק כ-160-180 כ"ס וישודך לתיבה אוטומטית רציפה מטיפוס CVT. בארצות הברית יוצע כנראה גם מנוע V6 חזק. תא הנוסעים נאה ומודרני והחברה טוענת שהרכב תוכנן להציג ציונים גבוהים בכל מבחני הריסוק הבין-לאומיים.

סוזוקי הסדאן הספורטיבית קיזאשי

ה"קיזאשי", בהנחה שזה יהיה גם שמה בשוקי הייצוא, תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט והיא צפויה לנחות באירופה ובישראל זמן לא רב לאחר מכן. המחירים, לפחות בחו"ל, אמורים להתחרות ישירות המאזדה 6 ובהונדה אקורד.

סוזוקי הסדאן הספורטיבית קיזאשי