מובייל מקס צירפה לקוח גדול חדש - המניה מזנקת ב-90%

החברה כבר החלה לקבל הזמנות של כמיליון שקל מהלקוח ■ עם תום החוזה בסוף השנה מעריכה החברה כי היא תחתום על חוזה נוסף עם הלקוח

חברת מובייל מקס , העוסקת בתחום הטלפוניה, מצרפת היום (א') לשורותיה לקוח חדש. החברה לא חושפת את שמו של הלקוח, אך מדגישה כי מדובר באחת מחברות התקשורת הגדולה בעולם. במסגרת ההסכם בין השתיים, מובייל מקס תספק שירותי התרמת מוצרי התוכנה של הלקוח למערכות רשת התקשורת שלו. מובייל מקס כבר קיבלה הזמנות ראשוניות מהלקוח בסכום של כמיליון שקל.

מניית החברה מגיבה לחדשות הטובות בזינוק של יותר מ-90% בבורסה בת"א, תוך שהיא מרכזת מחזור מסחר חריג. מתחילת השנה זינקה המניה בכ-760%. מובייל מקס מעריכה כי החוזה האמור יסתיים לקראת סוף השנה, אך לאחר מכן ייחתם עם הלקוח חוזה נוסף לרכישת מוצרי התוכנה שלה וכן חוזה תמיכה.

"החברה רואה חשיבות רבה בהזמנה זו מכיוון שהיא מגיעה מלקוח שהינו ממפעילי התקשורת הגדולים בעולם בעל נוכחות גלובלית ונתח שוק משמעותי בתחום התקשורת הניידת, נייחת והבינלאומית והוא עשוי להוות בסיס להשקת שירותים נוספים המבוססים על מוצרי החברה והטכנולוגיה שלה", מוסרת החברה בהודעתה לבורסה.

בחודש מארס הודיעה מובייל מקס על חוזה בהיקף של כרבע מיליון שקל עם זרוע התקשורת של תאגיד TATA ההודי. גם אז ציינה החברה כי היא רואה "חשיבות בהזמנה של TATA משום שהיא תאגיד בעל נוכחות גלובלית ונתח שוק משמעותי בתחום התקשורת הבינלאומית והוא עשוי להוות בסיס להשקת שרותים נוספים המבוססים על מוצרי החברה והטכנולוגיה שלה".