קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

הפרסומת לפלאפון באמצעות באומן-בר-ריבנאי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 11.8%. שיעורים אלה נמוכים בכ-10% מממוצע הזכירות החצי-שנתי, העומד כעת על 13.1%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 7%, הממקמים אותה במקום השמיני ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע עם שיעורי אהדה של 20.3%. במדרג הזכירות ממוקמת הפרסומת במקום השני עם שיעורי זכירה של 10.2%.

הפרסומת לפרטנר באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי ממשיכה זה השבוע השני להיות המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם סך ההשקעה כולל של כ-1.2 מיליון דולר. הפרסומת ממוקמת במקום השישי ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות.

הפרסומת למקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA אמנם כבר איננה משודרת מזה שבועיים, אך היא עדיין משתלבת בדירוג. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 2.6%, הממקמים אותה במקום העשירי ברשימת הפרסומות הזכורות. בתחום האהדה זוכה הפרסומת להצלחה מרשימה במיוחד עם שיעורי אהדה העומדים על 16.7%, הממקמים אותה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות. שיעורים אלה גבוהים אף יותר משיעורי האהדה לה זכתה הפרסומת בשבוע שעבר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מעט ממספרן בשבוע שעבר 255 - לעומת 269. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה מאוד ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-39.7 מיליון דולר (לעומת כ-40 מיליון בשבוע שעבר).

44