תקציב הפרסום של בייביליס עובר מענבר-מרחב-שקד ליהושע TBWA

בנוסף לבייביליס יקבל יהושע TBWA גם את תקציבי המותגים אפקס וגרץ ■ היקף תקציב הפרסום הכולל של 3 המותגים עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום יהושע TBWA סוגר מעגל: 4 שנים לאחר שאיבד את תקציב הפרסום של מותג בייביליס לטובת ענבר-מרחב-שקד, הוא מקבל בחזרה את התקציב ביחד עם תקציבי המותגים אפקס וגרץ - כך נודע ל"גלובס".

היקף תקציב הפרסום של 3 המותגים יחד עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה, כאשר 4 מיליון שקל בשנה יופנו לפרסום המותג בייביליס עצמו.

3 המותגים שווקו בעבר באמצעות חברת און ליין, שמכרה אותם באחרונה לחברת הייבוא ברימאג דיגיטל אייג'.

ברימאג דיגיטל אייג' היא אחת מיבואניות ומשווקות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הגדולות בישראל, המשווקת בין השאר את המותגים Kenwood, AKAI, Gratez , LG, בקו ועוד.

מערך הפרסום של ברימאג דיגיטל אייג' מורכב משני משרדי פרסום: ירקוני בן-נתן, שמפרסם את המותג LG; וקו המוצרים של בקו, המפורסם על-ידי יהושע TBWA. המותג קנווד, שפורסם בעבר באמצעות שמעוני-פינקלשטין, לא רשם בשנה האחרונה פעילות פרסומית.

כאמור, תקציב הפרסום המשמעותי ביותר הוא של בייביליס, שתחת המשווק הקודם עשתה קמפיינים רבים - חלקם לא שיגרתיים.

כך למשל הפיקה החברה סדרה עלילתית תחת השם "בייביליס בייב'ז" ששודרה באתר שיתוף הווידיאו FLIX של תפוז. התסריטים נכתבו במשרד הפרסום של החברה, ענבר-מרחב-שקד, ובהפקה טיפלה מחלקת ההפקה של משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת. בנוסף נעשו עבור בייביליס קמפיינים אינטראקטיביים באמצעות משרד הפרסום אידיאולוג'יק.