רענן כץ: "חלון הזמן נסגר, ההצעה שלי למכירת המניות איננה בתוקף"

  • יועץ התקשורת של הבעלים ממיאמי: "הוכחנו את מה שידענו כל הזמן: בעלי המניות האחרים לא קיימו שום מו"מ רציני" ■ פדרמן בראיון לתוכנית הרדיו של ערוץ הספורט: "רענן מזיק למכבי, הוא עושה צרות"

רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב, הודיע כי 48 השעות שהעניק לרכישת מניותיו בקבוצה הסתיים. באמצעות יועץ התקשורת אמיר דן, מסר כץ: "חלון הזמן נסגר, ההצעה שלי למכירת המניות איננה עוד בתוקף. לא באתי למכבי כדי להרוויח כסף, ומכבי איננה קרש קפיצה עבורי לשום דבר אחר ואין לי שום אינטרס אחר במכבי מלבד טובת הקבוצה. היה לי חשוב לשים את רעיון הרכישה על השולחן כדי שאפשר יהיה להתקדם הלאה. צריך להתמקד מעכשיו בעשיית הסדר במכבי ובהבטחת עתידה של הקבוצה לשנים הבאות".

בסביבתו של כץ אישרו כי היתה פנייה מצד שותפו בקבוצה, אודי רקנאטי, שהגיש ביום שלישי הצעה לרכישת מניותיו של הבעלים ממיאמי, אולם לדבריו של כץ "לא היה מדובר בהצעה ריאלית".

אמיר דן, יועץ התקשורת של כץ אמר אתמול: "הוכחנו את מה שידענו כל הזמן: בעלי המניות האחרים לא קיימו שום מו"מ רציני".

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, הגיב בתוכנית הרדיו של ערוץ הספורט, כשאמר: "יש לרענן הצעה כתובה מאיתנו שאומרת שאת כל הכספים שהוא העביר למכבי הוא יכול לקבל. יש לו מחשבות אחרות והוא יעשה מה שהוא מבין. אז מה אם הוא נתן מסגרת זמן? שמחת זקנתי. אין לנו חשש גדול מדי להוציא את הנתונים העיקריים החוצה של מכבי. להוציא משכורות של עובדים, זה אני חושב שאף אחד מכם לא היה רוצה שיייצא. הוא לא רוצה לנהל מו"מ? לא ננהל. הוא יהיה בעל מניות באותה חברה שלנו. אנחנו נפעל בהתאם לחוק ואם זה מה שגורם לו ליהנות אז בבקשה. כרגיל הוא לא מדבר אמת".

פדרמן הוסיף לגבי המו"מ כי "מדובר על הפרש של מיליון דולר. הוא מסביר לכולם שהוא האיש הכי עשיר בעולם, אז איזו סיבה יש לו להגיד שהוא לא מוכן לקבל את כספו עד הטיפה האחרונה? הוא התחיל עם מספרים אחרים והדבר הזה לא מקובל עלינו. הוא לא הראשון שעזב את מכבי. אין ספק שההישארות שלו תזיק. הוא לא יהיה מעורב בניהול של מכבי וירצה ללכת לבתי משפט. מכבי היא חברה פרטית ומנוהלת בצורה שקופה לחלוטין, אני לא מכיר עסקים שמתנהלים כמו מכבי. הוא עושה צרות ולא צריך להסכים לכל השגעונות שלו".