לאחר 6 רבעונים נוראיים: AIG הרוויחה 1.8 מיליארד דולר

זהו הרווח הראשון מאז הרבעון השלישי של 2007 ■ החברה רשמה רווח של 2.3 דולר למניה ועקפה בכך את צפי האנליסטים ■ החברה רשמה זינוק של 48.1% בהכנסות שהסתכמו ב-29.52 מיליארד דולר

AIG דיווחה על רווח נקי של 1.8 מיליארד דולר ברבעון השני של 2009. זהו הרבעון הראשון שהחברה רושמת בו רווח מאז הרבעון השלישי של שנת 2007. הרווח הנקי בא לאחר שברבעון המקביל רשמה החברה הפסד עצום של 5.3 מיליארד דולר.

החברה רשמה רווח של 2.3 דולר למניה ועקפה בכך את צפי האנליסטים שציפו לרווח צנוע יותר של 1.67 דולר למניה. גם בשורה העליונה עקפה החברה את צפי האנליסטים עם זינוק של 48.1% בהכנסות שהסתכמו ב-29.52 מיליארד דולר. האנליסטים צפו להכנסות של 26.15 מיליארד דולר בלבד.

בחברת הביטוח שהיתה פושטת רגל אם לא חילץ אותה הממשל האמריקני בסכום שיא של 180 מיליארד דולר נמרחו חיוכים על פניהם של חברי ההנהלה, כשהם מצהירים כי בחברה מרגישים בטוחים כי הצליחו לייצב את עסקי החברה לאחר שיערוך מעלה של חלק מנכסיה של החברה בעקבות עליות שערים בבורסות בעולם ואימוץ תקנים חשבונאיים אחרים.

למרות הדו"ח החיובי, בחברה הזהירו כי תוצאות החברה ברבעונים הבאים עשויות להיות פגיעות ויושפעו מהמשך השיפור במצב הכלכלה בעיקר בארה"ב. המבטחת הגדולה בארה"ב ציינה כי ההאטה בשוק העבודה מקשה על עסקי הביטוח של החברה לשמור על רווחיות.

במסחר המוקדם מזנקת המניה בכ-7.5% ונסחרת מעל למחיר של 24 דולר למניה.