הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - האהובה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

הפרסומת לפלאפון באמצעות באומן-בר-ריבנאי היא הפרסומת הזכורה ביותר גם השבוע עם שיעורי זכירה של 10%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 16.1%, הממקמים אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, המקומות השני והשלישי ברשימת הפרסומות הזכורות זוכים לשיעורי זכירה נמוכים יחסית לתוצאות שהתקבלו בחודש יולי.

הפרסומת למקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA, בכיכובם של חיים רביבו ואייל ברקוביץ', היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע עם שיעורי אהדה של 18.6%. ברשימת הפרסומות הזכורות ממוקמת הפרסומת במקום השישי עם שיעורי זכירה של 4.8%.

הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום השביעי ברשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה העומדים על 4.5%, למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

הפרסומת לבזק באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת עם סך ההשקעה הכספית הגבוה ביותר השבוע. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה השבוע בפרסומת עמד על כ-1.1 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת ממוקמת במקום השמיני ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השישי באהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך מעט ממספרן בשבוע שעבר, והוא עומד כעת על 251. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע חלה ירידה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-33.9 מיליון דולר (לעומת כ-39.7 מיליון בשבוע שעבר).

33