שוקי וייס: "כפי שזה נראה כרגע, שני המופעים של מדונה בארץ יהיו מלאים"

בסך-הכל צפויה מדונה לבצע בהופעותיה בארץ 23 שירים מכל הזמנים ■ שטח פארק הירקון הוכשר לקלוט עד 52 אלף איש לכל אחד משני המופעים של הכוכבת

יותר מ-80 אלף כרטיסים כבר נמכרו לשתי הופעות Sticky and sweet tour של מדונה בפארק הירקון בתל-אביב, שיתקיימו ב-1 וב-2 בספטמבר. כל הכרטיסים לעמידה על הדשא במחיר 490 שקל למופע הראשון כבר נמכרו, וכרטיסים למתחם הזהב הסמוך לקדמת הבמה, וכן למתחם ה-VIP שיכלול טריבונה עם מקומות ישיבה, עדיין נמכרים לשני המופעים.

מפיק המופע בארץ, שוקי וייס, מסר את הדברים במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (ב') בתל-אבעב, בה נמסרו כל הפרטים הטכניים על התקדמות ההכנות למה שיהיה ככל הנראה אחד מאירועי המוזיקה הגדולים שהועלו בארץ.

"שטח הפארק הוכשר לקלוט עד 52 אלף איש לכל מופע, וכמו שזה נראה כרגע שני התאריכים יהיו מלאים", אומר וייס. "כמו כן אנו עובדים בשיתוף-פעולה מלא עם כוחות האבטחה והשיטור, שב-1 בספטמבר יעבדו במקביל גם בהכוונת התנועה ובאבטחת המופע של להקת Faith no more במתחם גני התערוכה הסמוך לפארק הירקון.

"ככל הנראה נתאם את תחילת המופע שלהם מעט מאוחר יותר מתחילת המופע שלנו, היות שמופע המתקיים במתחם סגור לא חייב להסתיים עד 11 בלילה, כך שתיווצר חפיפה מינימלית בין הקהלים השונים שייכנסו וייצאו משני המתחמים".

3 מטוסים ינחתו בארץ ועליהם ציוד טכני שיוקם על הבמה, בשטח כולל של 3,864 מ"ר. הקמת הבמה תימשך 10 ימים רצופים, והיא תתנשא לגובה של 18 מטר ותכלול 4 מעליות וציוד הגברה ותאורה מהמשוכללים בעולם כיום. הבמה תכלול גם Cat Walk, מסלול הליכה באורך 25 מטר, שעליו תפסע מדונה במהלך ההופעה.

הזמרת, ו-17 הרקדנים המלווים אותה יחליפו 8 תלבושות מלאות במהלך המופע.

מפיקי המופעים קוראים לכל מי שהזמין כרטיסים באשראי לאסוף אותם ממשרדי קסטל מבעוד מועד ולא להמתין לערב המופע עצמו, על מנת למנוע עד כמה שניתן תורים ארוכים בקופות.

גם חברת 013 נטוויז'ן, נותנת החסות העיקרית לאירוע, תרחיב החל מיום רביעי הקרוב את פעילות מוקדי מכירת הכרטיסים, על מנת להיענות ביעילות רבה יותר לביקוש.