מטהרים את טוויטר: שירות חדש מאפשר לכם לאתר עוקבים טורדניים

TweetBlocker מסייע 'לנקות' את חשבון הטוויטר מספאמרים ולדווח על חשבונות אחרים שזוהו ככאלה ■ וגם: מחפשים לעשות כסף קל? FeedDN מאתר דומיינים אטרקטיביים שזמינים לרכישה

1. השם זה הכול

שוק הדומיינים העולמי מגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה, ולא חסרים סיפורים על אנשים שמכרו שמות מתחם פופולריים במיליוני דולרים. אם גם אתם מחפשים דרכים קלות לעשות כסף אולי תמצאו עניין באתר FeedDN, שמאפשר למשתמשים למצוא דומיינים שנרכשו לאחרונה, או אטרקטיביים ומבוקשים שזמינים לרכישה. זאת באמצעות אגריגציה מ-6 האתרים שמציעים זירת מסחר בתחום.

2. המבחן של מנועי החיפוש

כמו מבחן הקוקה-קולה המוכר - ניסוי שמוכיח כי בהיעדר ידיעה איזו כוס שתייה שייכת לאיזה מותג, צרכנים לא מסוגלים להבדיל אם מדובר בקולה, פפסי או RC, שירות blind search tool עושה ניסוי דומה בקרב מנועי החיפוש, כאשר הוא מאפשר למשתמשים להקליד שאילתת חיפוש, ולקבל 3 טורים המשקפים תוצאות מגוגל, בינג ויאהו. התוצאות מוצגות ללא קישור למותג שבו התבצע החיפוש, כך שהגולשים יכולים לדרג באוביקטיביות את התוצאות הרלבנטיות עבורם. הפרויקט הוא יוזמה של מהנדס במיקרוסופט, אולם אינו מיזם של החברה. אם תמיד הייתם בטוחים איזה מנוע הכי טוב, רוצו לבדוק והשפיעו על התוצאות.

3. מטהרים את טוויטר

מוצפים בעוקבים שאתם סבורים שהם ספאמרים, ומציפים את הדף שלכם בטוויטר בהודעות טורדניות? אם התשובה היא כן, השירות TweetBlocker מיועד עבורכם. האתר, שמעוצב בסגנון גיבורי-על, שכל מטרתם הוא לסייע לכם 'לנקות' את חשבון הטוויטר שלכם, מאפשר להירשם, באמצעות שם וסיסמה אישית בטוויטר, ולקבל באופן מיידי את רשימת האנשים שאתם עוקבים אחריהם, המדורגים על-פי ציון מ-A ועד ל-F, למשתמש שמתנהג כספאמר. דירוג זה מתבסס על חישוב רמת הפעילות של המשתמש, היחס בין עוקבים לנעקבים, זמן פעילות החשבון ואלגוריתם שמנתח את תוכן ההודעות. כך, משתמשים יכולים להפסיק לעקוב אחר אותם משתמשים או לחסום אותם. בנוסף, הוא מאפשר למשתמשים לדווח על חשבונות אחרים אותם זיהה כמייצרים ספאם בטוויטר.

4. גם קניתם, גם תרמתם

הבית עמוס בפריטים שאינם נחוצים לכם? יש הרבה אנשים שימצאו בהם עניין. האתר Listia מציע פיתרון לשני הצדדים. השירות מאפשר להשתתף במכרז, ולמכור או לרכוש מוצרים מבוקשים באמצעות כסף וירטואלי. כך, משתמשים מקבלים 500 נקודות זכות (המקבילות ל-50 דולר), ועל פעולות כגון הפנייה לחברים או מכירת מוצר, הם מקבלים נקודות נוספות. על בסיס שיטת מכרז, הרוכש הוא זה שהציע את המחיר הגבוה ביותר. יש לציין כי אם לרוכש הפוטנציאלי אין מספיק כסף מקוון, הוא יכול לרכוש עוד נקודות תמורת כסף אמיתי, ולתרום 60% מסכום זה לצדקה. מעורבות חברתית מעולם לא הייתה קלה יותר.