מתקפת הסתיו של קיה - דגמים חדשים בכל הסגמנטים

הסיד המחודשת, ה"פורטה" המשפחתית והדור החדש של הכביש-שטח "סורנטו" עושים את דרכם ארצה

הרבעון האחרון של השנה יהיה עמוס בחידושים בריי-מוטורס, יבואנית קיה לישראל. ראשונה תגיע אלינו כבר בחודש הבא הגרסה המחודשת של המשפחתית "סיד", שעברה מתיחת פנים חיצונית קלה עם פגושים ופנסים חדשים וקיבלה תא נוסעים מרוענן עם קונסול מרכזי בעיצוב חדש ומערכת אקלים אלקטרונית. באירופה החידוש המרכזי הוא מנוע 1.6 ליטר דיזל "ירוק" עם מערכת עצור-סע לפקקים ותיבה ידנית בת 6 מהירויות, אולם הסבירות להגעת הגרסה הזו לארץ קלושה.

קיה סיד

קיה סיד

דור חדש לסורנטו

ברבעון האחרון יגיע אלינו גם הדור החדש של רכב הכביש-שטח סורנטו, שמפרטיו האירופאים נחשפו השבוע. זהו רכב חדש לגמרי, שניצב על שלדה אחודה בנוסח רכב פרטי. המבנה החדש נוטה יותר לכביש ופחות לשטח והוא חוסך מעל 200 קילו מהמשקל העצמי ומשדרג משמעותית את היכולת הדינמית. הרכב יגיע לראשונה עם 7 מקומות ישיבה כסטנדרט ועם מנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל חדש, שלמרות נפחו הצנוע מייצר לא פחות מ-197 כ"ס ו-43 קג"מ בגרסה האירופאית. הוא משודך לתיבה אוטומטית חדשה בת 6 מהירויות.

קיה סורנטו

וגם משפחתית חדשה

בספטמבר תגיע אלינו גם המשפחתית החדשה "פורטה", שמחליפה את ה"סראטו" הותיקה. המכונית, שעוצבה על ידי מעצב גרמני ופותחה באירופה, תגיע עם מנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית, והיא צפויה להיות מתומחרת באגרסיביות כדי לפנות אל שוק הציים הגדול. אב טיפוס של המכונית כבר נמצא בניסויים בישראל. למכונית יהיו בשלב מאוחר יותר גם גרסאות קופה וגרסה היברידית.

קיה פורטה