קליקסופטוור השלימה הטמעת חבילת פתרונות בפרטנר

היקפה הכספי של העסקה לא נמסר ■ פרטנר בונה מערך שירות של טכנאים בשטח כדי לתמוך בתחום פעילות חדש - שירותי תקשורת נייחת

קליקסופטוור , ספקית של פתרונות ניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות, הודיעה היום (ג') כי השלימה בהצלחה הטמעת חבילת פתרונות בחברת פרטנר . ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר.

פרטנר בונה מערך שירות של טכנאים בשטח כדי לתמוך בתחום פעילות חדש - שירותי תקשורת נייחת. היא תעשה שימוש במוצרי קליקסופטוור לניהול ושיבוץ של טכנאים בשטח. "אנו פועלים בסביבה תחרותית מאוד, בה אנו מכוונים לרמת השירות הגבוהה ביותר. אנו עושים שימוש בסוויטת הפתרונות של קליקסופטוור, על מנת להבטיח כי מערך המתקינים שלנו מנוהל באופן מדויק ואופטימלי", אמר אלון ברמן, סגן נשיא לאינטרנט ופס רחב בפרטנר.

פרטנר תשתמש ב-ClickSchedule לתזמן באופן אוטומטי את יום הפעילות של טכנאי השטח; ClickMobile יחבר את הטכנאים בשטח עם החברה; בנוסף, תשתמש בתוכנת הניתוח והדו"חות - ClickAnalyze.

חנן כרמלי, נשיא וסמנכ"ל תפעול בקליקסופטוור: "אנו גאים לשחק תפקיד מרכזי בתמיכה במאמץ של אורנג' ישראל לבנות מערך שירות ברמה בינלאומית. הטמעת מוצרי הדגל של סוויטת ה-ServiceOptimization תאפשר לאורנג' ישראל למלא את הבטחותיה ללקוחות ובו זמנית - לצמצם את העלוית שלה".