הקמפיין של מדריד למשחקים האולימפיים ב-2016: 50 דולר בלבד לכרטיס

בזמן שארצות-הברית מגייסת את ברק אובמה למסע השכנועים שלה, בספרד על הולכים על קונספט של כרטיסים זולים במיוחד ■ מנהלת הקמפיין: "האג'נדה היא הפן האנושי - משחקים לכולם"

ב-1 באוקטובר יבחר הוועד האולימפי הבינלאומי מי תהיה העיר שתארח את המשחקים האולימפיים ב-2016. הקמפיינים, ניסיונות השכנוע וההבטחות? הן כבר החלו מזמן.

בעוד שיקאגו מנסה לגייס את כוחו והשפעתו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, במדריד הצהירו בימים האחרונים שהם הולכים על קונספט אחר: כרטיסים זולים במיוחד. איך זה יעבוד? במידה והבירה הספרדית תזכה לארח את המשחקים, היא מתחייבת כי מחצית מהכרטיסים שתמכור לאירועים השונים לא יעלו יותר מ-50 דולר.

"האג'נדה המרכזית של משחקי מדריד תהיה להביא לאולימפיאדה את הפן האנושי - משחקים לכולם", אמרה ראש הקמפיין של ספרד, מרצדס קוגן.

אגב, דבר אחד שבטוח עומד לטובת ספרד הוא המודעות האולימפית שלה. 36.5 מיליון מתוך 50 מיליון התושבים בספרד צפו בחלקים מסוימיים ממשחקי בייג'ין בקיץ 2008. בנוסף, 63% מתושבי ספרד הגרים מחוץ למדריד הצהירו כי יגיעו לעיר במהלך האולימפיאדה ב-2016, במידה שמדריד אכן תזכה בסופו של דבר בזכות האירוח.