סלע קפיטל רכשה את מתחם yes מבריטיש ישראל ב-67 מיליון שקל

מימנה את התשלום הראשון בסך 30 מיליון שקל ממקורותיה העצמיים ■ החל ממועד חתימת ההסכם תהיה זכאית לחלק היחסי מדמי השכירות

בריטיש ישראל , בניהולו של עמיר בירם, מכרה את מתחם yes בכפר סבא לקרן הריט סלע קפיטל נדל"ן תמורת 67 מיליון שקל. כזכור, המשא ומתן בין שתי החברות נחשף ב"גלובס" לפני פחות מחודשיים.

קרן סלע קפיטל נדל"ן, בניהולם של אלי בן-חמו ויצחק סלע, הוקמה ביוני 2007. מרבית בעלי המניות הם גופים מוסדיים כמו קופות גמל, קרנות פנסיה ובנקים. יו"ר סלע קפיטל הוא מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שמואל סלבין.

מתחם yes קרוי כך משום שהוא מושכר לחברת הטלוויזיה בלוויין, אולם שמו המקורי של המתחם הוא "אזורי שוער" והוא נמצא בחלקו הצפוני של אזור התעשייה בכפר סבא. בריטיש ישראל מחזיקה במתחם באמצעות החברה בת אזורי שוער בע"מ.

המתחם כולל שני בנייני משרדים בני ארבע קומות בשטח כולל של כ-8,300 מ"ר מעל מרתפי חנייה הכוללים כ-160 מקומות חנייה וכן שטחי חנייה לא מקורים. סך על שטחי החנייה מסתכמים ב-5,200 מ"ר.

המתחם מושכר במלואו לחברת yes במסגרת חוזה שכירות שנחתם לתקופה של 10 שנים, שאמורה להסתיים בסוף אוקטובר 2014. במסגרת החוזה קיימת אופציה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות השנתיים שמניב הנכס עומדים על כ-5.65 מיליון שקל ויועלו בתקופת האופציה ב-5%.

בשלב זה מימנה סלע קפיטל את התשלום הראשון בסך 30 מיליון שקל ממקורותיה העצמיים והיא זכאית, החל ממועד חתימת ההסכם, לחלק היחסי מדמי השכירות המשולמים בגין הנכס.