בכיר בטאואר: התפוקה עלתה ל-70%; עובדים על חוזים נוספים

גלובס tv(עדכון) - בעקבות העלייה בניצולת הייצור במפעלי החברה, טאואר חוזרת לעבודה של 5 ימים בשבוע לסירוגין ■ גורם בכיר בחברה: קיבלנו פניות רבות בעקבות החוזה הענק עם אינטרסיל

טאואר, חברת השבבים ממגדל העמק, חוזרת למסלול. זה לא רק הדו"חות הכספיים החיוביים בהם שיגרה החברה תחזית צמיחה דו-ספרתית ברבעון השלישי; וגם לא רק החוזה הגדול בתולדותיה עליו הודיעה בשבוע שעבר. גלגלי הצמיחה מונעים מחדש ועובדי החברה מרגישים זאת על בשרם - וחוזרים לשבוע עבודה מלא, לסירוגין. כמו כן, ל"גלובס" נודע כי תפוקת הייצור במפעלי החברה עלתה והיא עשויה להודיע בעתיד הקרוב על חוזים נוספים

טאואר, שפיטרה מאות עובדים כחלק מההתמודדות עם המשבר הכלכלי, החזירה את 1,000 עובדיה ל-5 ימי עבודה מלאים בכל שבוע שני. החברה עברה לפני מספר חודשים ל-4 ימי עבודה בשל הירידה בביקושים שהביאה לירידה בתפוקת הייצור שלה, אולם ההזמנות אותן קיבלה בתקופה האחרונה הביאה לעלייה בתפוקה, כך שהעובדים חזרו לתעסוקה של 90%.

ל"גלובס" נודע כי ניצולת הייצור הממוצעת במפעלי החברה (פאב1 ופאב2) עומדת היום על 70%, לעומת כ-40% במחצית הראשונה של השנה. בטאואר מתכוונים להחזיר את העובדים לתעסוקה מלאה כאשר הניצולת תעלה חזרה מעל 80%, כפי שהיה לפני פרוץ המשבר.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה טאואר על החוזה הגדול בתולדותיה עם חברת אינטרסיל האמריקנית. אינטרסיל מצטרפת ליצרניות השבבים ורכיבי האלקטרוניקה וישאיי וסנדיסק, לקוחות גדולים אחרים של טאואר בקנה מידה עולמי. גורמים בטאואר אומרים ל"גלובס" כי החוזה עם אינטרסיל אכן מציב את טאואר "על המפה", וכי חברות נוספות מביעות עניין בחברת השבבים ממגדל העמק.

"אינטרסיל שמה אותנו על הרדאר של חברות רבות", אומר גורם בכיר בחברה ל"גלובס", אשר מציין כי החברה עובדת על חוזים נוספים שעשויים להיסגר בעתיד הקרוב. "מאז הפרסום על החוזה עם אינטרסיל בשבוע שעבר, קיבלנו מיילים ופניות רבות מחברות".