מחזיקי האג"ח של טראס השקעות יזרימו לחברה 8.3 מיליון שקל

עפ"י הסדר חוב עם מחזיקי האג"ח, הכסף שיתקבל יחשב כהלוואת בעלים, ובתמורה יסכימו המשקיעים לוותר זמנית על בטחונות ■ בסוף החודש נדרשת החברה לשלם למחזיקי האג"ח 17.5 מיליון שקל

טראס השקעות , הנמצאת בשליטת משפחת שוסטר, הגיעה להסדר חוב עם מחזיקי האג"ח לפיו בעלי השליטה יזרימו הלוואה לחברה בהיקף של כ-8.3 מיליון שקל לצורך פירעון התשלום הקרוב (בסוף החודש) למחזיקי האג"ח בסך של 17.5 מיליון שקל.

עד להחזר ההלוואה יוותרו מחזיקי האג"ח על הזרמת כספים המשמשים באופן שוטף כבטוחה. האג"ח של טראס השקעות נסחרת בתשואה ברוטו של כ-30% על רקע חשש מיכולת החזר החוב של חברת הנדל"ן. במהלך המשא ומתן עו"ד אלון בנימיני, ייצג את מחזיקי האג"ח ועו"ד גבי הייק ייצג את החברה.

היקף האג"ח כ-50 מיליון שקל והוא נושא קופון שנתי של 7.95%. סך המאזן של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה עומד על 97 מיליון שקל. לדוחות האחרונים צורפה הערת "עסק חי" לאחר שהחברה הפסידה 0.5 מיליון שקל ורשמה תזרים מזומנים שלילי של 0.4 מיליון שקל.

על מנת לעמוד בהתחייבויותיה פועלת החברה למימוש נכסים ולהגדלת מסגרות אשראי בנקאיות בגין נכסים משועבדים וכן החברה בוחנת השגת מקורות מימון נוספים.