אם לא מדבקה אז שבב: טכנולוגיה של לוסיד תשולב אצל MSI

למרות הניסיון המר של חברת החומרה הטייוואנית עם חברות ישראליות, כפי שבא לידי ביטוי ב"פרשת המדבקה", היא בכל זאת חוברת לסטארט-אפ ישראלי: MSI החלה לשלב את השבב של לוסיד לוג'יק בלוחות האם שהיא מפתחת ומייצרת

למרות הניסיון המר לאחרונה של חברת החומרה הטייוואנית MSI עם חברות ישראליות, כפי שבא לידי ביטוי ב"פרשת המדבקה", היא בכל זאת חוברת לסטארט-אפ ישראלי. כזכור, אנשי העסקים עמוס בוחניק ואריק קליין טענו כי חתמו על הסכם עם MSI למדבקה רפואית חדשנית, דבר שהוכחש על-ידה.

MSI החלה לשלב את השבב של חברת הטכנולוגיה הישראלית לוסיד לוג'יק בלוחות האם שהיא מפתחת ומייצרת, שייצאו לשוק בחודשים הקרובים. שילוב השבב של לוסיד הישראלית בלוח האם של MSI נעשה במסגרת שיתוף פעולה שקיים בין החברות.

לוסיד הוקמה בשנת 2003 והיא מפתחת שבב בתחום ה-SGH - טכנולוגיה המותקנת על שבב המשפר את פעולתם של כרטיסי גרפיקה, מעבדים גרפים.

מאז הקמתה היא גייסה 34.5 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון הישראליות ג'נסיס וגיזה, מאינטל ומקרן ההון סיכון האמריקנית Roh Ventures. החברה מעסיקה כ-60 עובדים.

התקנת השבב של לוסיד ב-MSI דווחה על-ידי אתר האלקטרוניקה הישראלי IOPANEL.NET, שם גם צוין כי השבב של לוסיד יקשר בין כרטיסי הגרפיקה השונים על לוח האם, ובכך יאיץ את מהירות העיבוד הגרפי במשחקי מחשב או ביישומים אחרים.