פיז'ו RCZ: ספורטיבית ידידותית לקידום התדמית

חושפת רשמית את מכונית הספורט-פרימיום ה-RCZ, התשובה של ל-TT, שתוצע עם מנועים "ירוקים" ■ בסוף השנה הבאה היא אצלנו

חברת פיז'ו מתחילה בתערוכת פרנקפורט מסע לשדרוג תדמיתה לעבר מחוזות הפרימיום היוקרתיים. הצעד הראשון בכיוון היא ה-RCZ הספורטיבית, שנחשפה היום רשמית.

את התשובה שלה ל-TT של אאודי מגדירה החברה בתור "מכונית פרימיום-ספורט ידידותית לסביבה" בין השאר בזכות שימוש במנועים קטנים, נקיים אבל חזקים ובראשם גרסה חדשה של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין, שמייצרת 200 כ"ס.

פיז'ו ספורט פרימיום ה-RCZ

הגרסה הזו, שתוצע רק עם תיבה ידנית, מסוגלת לזנק מאפס ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות. חובבי התיבה האוטומטית יצטרכו להמתין לקיץ 2010 עת תוצג המכונית עם אותו מנוע בהספק 156 כ"ס ואופציה לתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות.

פיז'ו ספורט פרימיום ה-RCZ

המכונית עצמה מצוידת במושבים בתצורת 2+2 ולמרות גובה של 1.36 מ' בלבד היא אמורה לספק מרחב שימושי מאחור תודות לגג במבנה "בועה כפולה" שמתרומם מעל ראשי היושבים מאחור. יש גם תא מטען שימוש בנפח כ-321 ליטר.

המכונית תיוצר עבור פיז'ו על ידי הקבלנית החיצונית מאגנה-שטייר מאוסטריה ובישראל אפשר לצפות לנציגות ראשונה במחצית הראשונה של השנה הבאה. טרם פורסמו מחירים.

פיז'ו ספורט פרימיום ה-RCZ

פיז'ו ספורט פרימיום ה-RCZ