לייפוייב מזנקת ב-10.7% לאחר הצלחה בניסוי במכשיר ה-BST

מכשיר ה-BST רשם הצלחה של כ-60% בטיפול בפצעים כרוניים ■ ב-40% מהחולים הנותרים נצפה שיפור משמעותי ברקמות הפצע

מניית לייפוייב מגיבה בעלייה של כ-10.7% במסחר היום (ג') בת"א לאחר שהודיעה לבורסה כי השלימה סדרת טיפולים במכשיר הדגל של החברה, מכשיר ה-BST בקבוצה נבחרת של 39 מטופלים בפצעים כרוניים.

החברה דיווחה כי הטיפולים בראשותו של פרופסור אליה ריצ'י בטורינו, איטליה בוצעו לצורך ביסוס מתועד של פעילות המכשיר כחלק מההערכות על מנת לקבל אישור החזר על עלות הטיפול מהרשויות באיטליה ובמדינות נוספות. בנוסף, הבדיקות בוצעו על מנת לקדם את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקני) לשימוש במכשיר.

הסיכום מקיף את תוצאות הטיפול של המכשיר מארבע שנים ובכללם גם פצעים של למעלה מעשר שנים, פצעים אלו לא הגיבו עד תחילת הטיפול לשיטות הטיפול הנהוגות כיום לרבות גישות טיפול מתקדמות כגון טיפול בלחץ שלילי, השתלת רקמות וטיפולים ביוטכנולגים בגורמי גדילה.

תוצאות הטיפול במכשיר ה-BST הראו סגירה מושלמת של הפצע בכ-60% מהמטופלים, וב-40% הנותרים נצפה שיפור משמעותי ברקמות הפצע וסגירה של מעל 40% מגודל הפצע המקורי.

בקבוצת המטופלים נכללו גם חולים במחלות מאובחנות של מערכת העצבים המרכזית המקשות במיוחד על ריפוי הפצע ובהם הושגו בכ-70% מהחולים סגירה מושלמת של הפצעים.