ארסן ונגר רואה שחורות

מאמן ארסנל חוזה כי במהלך 10 השנים הקרובות תקום ליגה אירופאית שתחליף את הצ'מפיונס ליג, כיוון ש"המועדונים שמבזבזים כל-כך הרבה כסף כבר לא יסתפקו בסכומים שאופ"א מחלקת להם"

מלבד משחקה של מכבי חיפה מחר מול רד בול זלצבורג, יתקיימו היום (ג') ומחר משחקים נוספים משלב הפלייאוף על העפלה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. ההתמודדות המסקרנת ביותר תפגיש את סלטיק עם ארסנל. מאמן התותחנים, ארסן ונגר, דיבר במסיבת עיתונאים בגלזגו על עתיד המפעל, וחזה כי הפורמט שלו עשוי להשתנות לחלוטין.

"מתישהו במהלך 10 השנים הקרובות, הצ'מפיונס ליג במתכונתה הנוכחית תתפרק, ומה שיהיה זו ליגה אירופאית סגורה שייכנסו אליה רק הקבוצות הכי גדולות באירופה" אמר הצרפתי. "כרגע, כל ההכנסות של המפעל מחולקות על-ידי אופ"א, אבל כמו שהדברים מתפתחים מבחינה כלכלית, אפילו הכסף שייכנס למועדונים מהצ'מפיונס ליג כבר לא יספיק להם, בגלל שהם מבזבזים כל כך הרבה".

בעונה הקודמת חילקה אופ"א 581.8 מיליון אירו ל-32 המועדונים שהשתתפו בצ'מפיונס ליג, כאשר מנצ'סטר יונייטד, שהגיעה עד לגמר, לקחה את הסכום הגבוה ביותר - 37.8 מיליון אירו.

יתר המשחקים שייערכו בשלב הפלייאוף מחר: טימישוארה - שטוטגרט, ספורטינג ליסבון - פיורנטינה, שריף טיראספול - אולימפיאקוס, פ.צ קופנהאגן - אפואל ניקוסיה. מחרתיים: לבסקי סופיה - דברצן, ליון - אנדרלכט, ונטספילס - פ.צ ציריך, פנאתינייקוס - אתלטיקו מדריד.