"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

גם לאחר 7 עונות, התוכנית "כוכב נולד" ממשיכה לייצר באזז ועומדת בראש טבלת תוכניות הטלוויזיה המדוברות ביותר במהלך חודש יולי האחרון - כך עולה ממחקר מיוחד שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה אודות התוכניות שקיבלו את מספר האיזכורים הגדול ביותר בכותרות העיתונות היומית. "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" אומר נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה.

"כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת הובילה בהפרש גדול בחשיפה התקשורתית עם שווי חשיפה של כ-810 אלף שקל בשל ביצועי הרייטינג שלה, ראיונות עם המשתתפים בה, ההופעה של "פט שופ בויז" באחת התוכניות ועוד. "כוכבי התוכנית, בהווה ובעבר, מספקים לתוכנית חשיפה נוספת בתקשורת בכל פעם ששמם מוזכר, וכמובן שתופעת 'כוכב נולד' מתעצמת ככל שנתקרב לגמר", מוסיף יעקובי.

סדרת הריאליטי "מחוברות" של HOT, שזוכה לאהדה רבה מצד מבקרי הטלוויזיה, הגיעה למקום השני בטבלה, עם שווי חשיפה של כ-470 אלף שקל. הסדרה אוזכרה רבות בביקורות טלוויזיה, בכתבות על הסדרה עצמה ובראיונות עם כוכבותיה, אשר מצלמות את עצמן וחושפות את חייהן האמיתיים בסדרה.

במקום השלישי בטבלה נרשמת חזרה מפתיעה של "אבודים", עם חשיפה בשווי של כ-224 אלף שקל. הסדרה המשודרת ב-HOT חזרה לכותרות בעקבות ביקורו של במאי הסדרה ג'ק בונדר בישראל והראיונות שהעניק בזמן הביקור.

"פולישוק" של קשת הופיעה במקום הרביעי עם חשיפה של כ-206 אלף שקל. הסדרה עוררה דיון ציבורי על המציאות הפוליטית בישראל עליה מבוססת העלילה. היא גם אוזכרה בשל קוריוזים כמו היעלבותה של ראש עיריית נתניה מכך שהפוליטיקאי הכושל הוא לכאורה תושב העיר, ובשל דרישתה של חברת הכנסת לשעבר מלי פולישוק לשנות את שם התוכנית.

במקום החמישי בטבלה ממוקמת "מסודרים" של קשת. "מסודרים" עלתה לכותרות בעקבות פרק משעשע במסגרתו הופיעו חברי כנסת בתפקיד עצמם וכן במסגרת ביקורות טלוויזיה וביצועי הרייטינג.