כשמרקו מחפש את אמא, אין אחד שלא רוצה לדעת איך זה ייגמר
צופית גרנט היא פרסונה טלוויזיונית שקשה לעכל, וכך גם התוכנית שלה
צופית גרנט נועדה לתוכנית "אבודים" ויודעת לסחוט כל דמעה אפשרית
עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק הסיום של הסדרה הפופולרית עמדה על 850-950 אלף דולר
"אבודים", פרק אחרון, ב' 22:05, הוט 3
"אבודים" של ABC ו-"24" של FOX היוו במשך שנים את הבוננזה של רשתות השידור ■ מלבד השורה הכלכלית החיובית, שתי התוכניות שיקפו את התקופה הפוליטית שלפני עידן אובמה ואת השינויים בהרגלי הצפייה
משדר סיום התוכנית ישודר בלילה שבין 23 ל-24 במאי בערוץ HOT3 החל מהשעה 5 בבוקר שעון ישראל, ויכלול פרק מיוחד בן שעה וחצי המסכם את 6 עונות הסדרה ופרק סיום כפול שיחל בשעה 7 בבוקר
הנתונים החיוביים מצד המפרסמים הם חדשות טובות לרשתות השידור, נוכח השחיקה המתמשכת ברייטינג
בזק היא נותנת החסות המרכזית לתוכנית ■ השקופית של חברת הכבלים קידמה את העונה האחרונה של "אבודים" ■ HOT בתגובה: "בבזק מרגישים 'אבודים' אל מול התוכן של HOT. נקדם את הסדרה בתוכנית 'ארץ נהדרת'"
הפרק הראשון בעונה השישית והאחרונה של "אבודים" עלה בהפרש של 6 שעות בלבד מהשידור בארה"ב ■ "צמצום פערי השידור מאפשר ל-HOT להמשיך ולהעניק ללקוחותיה את חוויית הצפייה העדכנית והרלוונטית ביותר"
זה היה העשור של הריאליטי ושל סדרות שגרמו למיליונים להיצמד באדיקות למסך הקטן ■ מגזין אד אייג' בוחר את התוכניות שהיוו אבני-דרך בתעשיית הטלוויזיה האמריקנית בעשור החולף
מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי
מלבד קרדיטים אלמוניים כמו "קידי קידודים" או הקדשות אישיות לאהובה בגוף פרק ב"גיבורים" - הסיפוק מגיע ממקומות אחרים, שמהם נולדים גם יצרים ומאבקים בין קבוצות שונות של מתרגמים